تماس دو مقام بلندپایه ایران با هند برای پیگیری وضعیت پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر علی چگنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند ضمن تقدیر از میزبانی کشور هند، توضیحاتی را درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به روند میزبانی‌ها اعلام کرد.

خبرورزشی - دکتر علی چگنی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با اشاره به دوستی مردم ایران و هند گفت: مقامات دولت هند به‌دلیل روابط حسنه دو کشور، کمال حسن نیت را در صدور مجوز پرواز اختصاصی هواپیمای باشگاه پرسپولیس در چند ساعت داشتند و این در حالی است که محل فرود هواپیما پایگاهی نظامی بود و صدور مجور حداقل یک هفته فرصت می‌خواست.

وی با اشاره به شرایط دشوار کرونا و اختلال‌های ایجادشده، میزبانی شهر گوا را عجیب دانست و گفت: با این وجود میزبانی برای همه تیم‌ها یکسان است و مطمئنیم همه امکانات را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند. این روزها به‌دلیل کرونا، قوانین سخت‌گیرانه‌ای در این کشور حکمفرماست و سرویس‌دهی به هموطنان به راحتی امکان‌پذیر نیست. در عین حال از نزدیک با مسئولان هندی در ارتباط هستیم که تسهیلات مناسب را در حد مقدورات و شرایط موجود برای تیم فراهم نمایند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران افزود: دکتر عزیزی‌خادم تماسی در خصوص پیگیری وضعیت باشگاه پرسپولیس داشتند و این اطمینان را به رییس فدراسیون فوتبال دادیم که پیگیر موضوعات باشیم. این پیگیری از طرف دکتر ظریف و دکتر عراقچی هم بوده و جالب است بدانید فوتبال ایران در هند طرفدار دارد و با احترام از آن یاد می‌کنند و حتی بعضی کارمندان وزارت امور خارجه هند، باشگاه پرسپولیس را به‌خوبی می‌شناسند. ما پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت و با فدراسیون فوتبال هند هم در تماس هستیم تا بازیکنان پرسپولیس در فضایی آرام به بازی‌هایشان ادامه دهند و به امید خدا از گروهشان صعود کنند و با خوشحالی به کشور برگردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    این پست سرشاز از ابهام برای خواننده هست.. بجای این پست دنبال این باشید که چرا تیم اول ایرا ورزشگاه ندارد. چرا وصل به کارخانجات بزرگ ایران نیست همانند سپاهان!!! چرا مثل استقلال لابی گری بلد نیست.. میزبانی اسیا بیاورد . برنامه لیگ را تغیر دهد تا کرونا نگیرد . باری دوبر برابر مظلومی را اجرا کنند.. و در اخر چرا پیچ رسمی باشگاه در اختیار اسپانسر باشد بخاطر کمک مالی.. و انها هم ... شخصی به چاه سنگی می اندازد و عدهای نتوانند بیرون بیاورند!!! در المان تیم دسته سه دو تا چمن تمرین و ورزشگاه اختصاصی دارد انوقت پرسپولیس میز کارو صاحب و مدیر مسول جوابگو ندارد. هر کس می تواند در المان سهام هر باشگاه هر چه قدر بخواهد هر زمان بخرد!!!!!!
    • ویتوریا IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      این نشونگر اینه پرسپولیس از تیم دسته سه المان که سهله از تیم محلات دوسلدورف هم سطحش پایینتره
  • خواننده IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    کل هیات دولت، یک بار دیگر بسیج شدند. بابا مسعود کجایی؟
    • کیسه کش متوهم IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      اخه کیسه .تو که عربستانی ژاپنی کره ای هستی .ولی اگه یک ایرانی تو کشور دیگه ای مشکلی واسش پیش بیاد سفیر اون کشور مسئول پیگیری کنه .شما واسه ما ایرانی ها صحبت نکن تنها ایرانی بودنت فقط فک کنم بلدی ایرانی بنویسی
  • Heno AT ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    وزیر و وکیل و سفیر و رئیس فدراسیون دنبال کارهای لنگ هستند بعد میگن لنگ تیم حکومتی نیست.
  • فرهاد NL ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    و همچنین بابا مسعود
  • شادوماد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    دوباره حکومتیا دست بکار شدن، گویا اوضاع واسه تیم محبوبشون خطرناک شده
  • لنگ پرمدعای بی افتخار IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    لنگیا با چه رویی میگن حکومتی نیستن؟
  • یک لنگی TR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    وقتی میگیم تیم حکومتی دقیقا همینه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    این پست بدجور باعث سوختن الدوچرخه چی ها خواهد شد
  • شاهین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    خدا رو شکر تو هند هم طرفدار داره البته فکر کنم به خاطر پژمان جمشیدیه....اوضاعشون ممکنه بد باشه ولی شرایط برای همه تیمها یکسانه حالا خوبه غذا دارن....ولی فکر نکنم اوضاعشون از لشگر نادرشاه با اسب وقاطر والغ تو اون دوران بدتر باشه اون که هندو فتح کرد شماهم فتح کنید..........خخخخخخخخخخخخخخخ
  • حسین ۶۰۰۰۰۰اتیشه قرمز IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    کیسه کشا فوتبال پرسپولیس رو تو زمین سیر کنید ولذت ببرید که یه تیم از ایران باین زیبایی بازی میکنه حسادت بسه بازیاشو ببینید کیف کنید وگرنه کیه که ندونه فدراسیون از پول پرسپولیس خرج کیسه میکنه تا دوباره به دسته سه پرتشون نکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی