نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
۰ |
۴
به آکادمی پول نمی‌دهند تا به دلال‌ها بدهند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های ایرانی تقریباً کار بازیکن‌سازی را رها کرده و همه تبدیل به باشگاه های حاضری‌خور شده‌اند.

خبرورزشی -  آکادمی‌و استعدادیابی در فوتبال ایران وقتی به قهقرا رفت و تعطیل شد که درب زمین‌های خاکی را بستند و به جایش آپارتمان ساختند. حالا همه چیز معطوف شده به مدارس فوتبالی که خدا می‌داند چقدر واقعی است و چقدر استعداد در آنها ساخته می‌شود.

ما در کشورمان بالای ۲۰۰۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال داریم و حتی در بسیاری از روستاها زمین‌های چمن مصنوعی ساخته شده و یک سری آکادمی‌ها مشغول فعالیت هستند اما متاسفانه آکادمی‌باشگاه‌های مطرح لیگ برتری در بسیاری از موارد تبدیل شده به محل جولان یکسری از دلال‌ها و البته جوان‌هایی که پدران پولداردارند و می‌خواهند به زور «پول بابا» فوتبالیست شوند!

زمانی در زمین‌های خاکی همین تهران صدها و بلکه هزاران فوتبالیست با استعداد پا به توپ می‌شدند اما متاسفانه حالا در آکادمی‌باشگاه‌ها یا شاهد آدم‌های سفارشی هستیم و یا بچه پولدارهایی که به درد هر کاری بخورند، به درد فوتبالیست شدن نمی‌خورد.

 این که چرا آکادمی باشگاه‌ها و استعدادیابی تقریباً تعطیل شده بحث مفصلی را می‌طلبد اما نکته اینجاست که ما از همین امکاناتی که در اختیار داریم هم به نحو مطلوبی استفاده نمی‌کنیم.

در حال حاضر بسیاری از باشگاه‌های ما ورزشگاه اختصاصی دارندو علاوه بر ۲۰۰۰ چمن مصنوعی مینی فوتبال، بالغ بر ۲۴ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هم در کشور ساخته شده اما در عمل می‌بینیم که این دلال‌هاهستند که به باشگاه‌ها بازیکن می‌دهند نه آکادمی‌ها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی