نظرسنجی

مهم‌ترین دلیل کیفیت پایین دربی ۱۰۳؟
۲
شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
۲ |
۲
تشکر دختر فوتبالیست به خاطر راهنمایی علی کریمی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ۲۰ ساله تیم ملی فوتبال زنان ایران می‌گوید فصل پرفشاری را سپری کرده و زمان نیاز دارد تا بتواند با ریکاوری به شرایط ایده‌آل بازگردد.

خبرورزشی - گلنوش خسروی که در بازگشت از لیگ ترکیه تصمیم گرفت تا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیراهن وچان کردستان به میدان برود، پس از پایان لیگ و حضور تیمش در جایگاه چهارم جدول گفت: واقعا لیگ پرفشاری را سپری کردیم، این دو مرحله‌ای شدن مسابقات هم کار را دشوارتر کرد و آسیب‌دیدگی هم در هفته‌های پایانی مزید بر علت شد تا روزهای سختی را سپری کنم.

او درباره تصمیم خود برای آینده گفت: اگر می‌خواستم به ترکیه باز گردم باید همین حالا در این کشور می‌بودم تا که در آخرین دور تمرینات آماده‌سازی حضور پیدا کنم، اما واقعیت این‌که فاصله کوتاه اتمام لیگ ایران تا شروع فصل جدید لیگ ترکیه و فشار بالای مسابقات و مصدومیتی که داشتم و البته از همه مهم‌تر شرایطی کرونایی که قوانین سختی را برای خروج از کشور وضع کرده باعث شد تا فعلا تصمیم برای رفتن به ترکیه نداشته باشم.

گلنوش خسروی از راهنمایی‌های علی کریمی قدردانی کرد و ادامه داد: واقعا برای این‌که آینده فوتبالی‌ام را در کجا دنبال کنم، باید از آقای علی کریمی و دیگر ستارگان فوتبال که من را راهنمایی می‌کنند تشکر کنم؛ علی آقا واقعا در حق من محبت دارند و راهنمایی‌های ارزشمندی دارند. اولویت اول خودم بازی در اصفهان است تا بتوانم در کنار مادرم باشم، چون این روزها که بیشتر در کنارش هستم احساس آرامشی خوبی دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    ازعلی دایی نظربگیری موفقترخواهی شدخانمی
  • احمدی تهران IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    سلام چرا هرکی هرفردی میزنه باید نظر منفی بدید بگو یید خیر باشه خدا کمکت کنه چه آقای کریمی باشه چه آقای دایی همه هموطن هم هستیم والاااااا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مهم‌ترین دلیل کیفیت پایین دربی ۱۰۳؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی