نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نوار کلین شیت پاره شد/ دروازه بان استقلال مقصر بود یا نه؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرشید مظاهری دروازه بان استقلال به رغم دریافت دو گل در دیدار با الاهلی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

خبرورزشی -  رشید مظاهری که در دو دیدار قبلی استقلال در لیگ برتر مقابل پیکان و ماشین سازی توانسته بود دروازه استقلال را بسته نگه دارد مقابل الاهلی دو بار دروازه‌اش را باز شده دید و نوار کلین شیت‌هایش پاره شد. البته به گفته کارشناسان، این دروازه بان در دیدار با الاهلی یکی از روزهای پرفروغ خود را پشت سرگذاشت و روی هیچ یک از دو گلی که دریافت کرد مقصر نبود.

در واقع هر دروازه‌بان دیگری روی ضربه پنالتی و گل دیگری که خورد نمی‌توانست کار خاصی انجام بدهد. با این وجود مظاهری بیش از هر چیز خیال کادر فنی و البته مدافعان تیمش را راحت کرد تا با فراغ بال بیشتر روی گلزنی به الاهلی تمرکز کنند و با به ثمر رساندن ۵ گل تلافی آن دو گل را درآوردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرانک دختر آبی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    تا وقتی استقلال باشه پاتوقی برای فک و فامیل وزیر از این بهتر نمیشه نزدیک بود سر اشتباه مظاهری و اون خواهرزاده وزیر عارف غلامی که نمیدونم مجیدی چرا بهش بازی میده؟ حتی بازی مساوی و یا حتی بازنده بشیم. ولی با برد تمام ضعف استقلال رو فراموش کردیم.
  • شمسعلی. AE ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    استقلال با این خط دفاعی و این دروازه بان وحشت زده به جایی نمی رسد و عجیب است از بین پیشکسوتهای استقلال فقط پیروز قربانی واقعیت را گفته بقیه فقط چاپلوسی کردن و تعریف و تمحید از بازی تیم مقابل ضعیف ترین الاهلی سالهای اخیر عربستان تیمی که سه ماه است فقط باخته حتی مساوی هم نکرده و آنقدر این تیم آش و لاش و درب و داغون بود که هر تیم دیگر ایران مقابلش بود همین نتیجه رقم میخورد بدون گل خورده حالا بماند که مربی این تیم مستقیم از رومانی به تیم ملحق شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی