پرسپولیسی‌ها منتظر عملی شدن وعده مدیرعامل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس قبل از سفر اعضای این تیم به هند قول داد بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را در خلال بازی‌های آسیایی پرداخت خواهد کرد.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس به شدت درگیر مشکلات مالی است. مدیران این باشگاه بعد از پرداخت طلب سنگین بودیمیر با بدهی‌های انباشته شده به بازیکنان داخلی مواجه شدند و آنطور که مشخص است کار سختی برای پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی خواهند داشت.

باشگاه پرسپولیس تاکنون حدود ۳۵ درصد از قراردادهای اعضای این تیم را در فصل جاری پرداخت کرده است که با توجه به گذشت ٢٠ هفته از لیگ برتر مقدار قابل توجهی به حساب نمی‌آید.

مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس البته  تمام پاداش‌ها و آپشن‌های مربوط به سال‌های قبل را پرداخت کردند ولی از لحاظ پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل نتوانستند  تعادل لازم را تا  ایجاد کنند.

یکی دیگر از موارد مربوط به مشکلات مالی بین سرخ‌پوشان پرداخت نشدن پاداش برد بازی‌های این فصل  تیم بوده و این امر باعث شد بازیکنان و اعضای کادرفنی نسبت به آن معترض شوند. با توجه به این اعتراضات که قبل از سفر پرسپولیس به هند صورت گرفت جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه که انصافا در این مدت خوب کار کرده به تمرین تیمش رفت و در خصوص مسائل مالی با بازیکنان و کادر فنی سرخ پوشان حرف زد.

سمیعی به پرسپولیسی‌ها قول داد در خلال بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و زمانیکه آن‌ها در هند حضور دارند بخشی از قراردادشان را پرداخت خواهد کرد تا الان این اتفاق رخ نداده است. پرسپولیس که به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند پول پاداش آسیایی را دریافت کند مجبور است به پول گرفتن از کارگزار اکتفا کند.

بیشتر بخوانید:

کارگزار پرحاشیه‌ای که همین چند روز قبل با گذاشتن یک پست جنجالی در اینستاگرام رسمی باشگاه (صفحه رسمی پرسپولیس در اختیار کارگزار است) جنجال‌ساز شد و باشگاه پرسپولیس را وارد حاشیه‌ای ناخواسته کرد. حاشیه‌ای که احتمالا پرسپولیس را وارد یک دعوای حقوقی با هندی‌ها خواهد کرد. کارگزار باشگاه پرسپولیس که از همان روز اول با حواشی زیاد به این تیم آمد و حتی یکبار قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد می‌بایست طبق قرارداد تا پایان ماه جاری مبلغی را به حساب باشگاه پرسپولیس بریزد. سمیعی هم چشم انتظار مدیران کارگزار است تا هرچه زودتر این پول را دریافت کند.

همچنین بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در هند منتظر عملی شدن وعده مدیرعامل تیمشان هستند هرچند به طور حتم سرخ‌پوشان تمام تمرکزشان را روی موفقیت در بازی‌های آسیایی گذاشتند و مسائل مالی در حال حاضر اولویت اول آن‌ها نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی