شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
۱ |
۱
فرهاد مجیدی و پایان کار نیمه تمام با عراقی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رویارویی مقابل الشرطه عراق فرصت مناسبی برای فرهاد مجیدی است تا کار نیمه تمام خود با این تیم عراقی را تمام کند و این تیم را شکست دهد.

خبرورزشی - استقلال زمستان سال ۹۸ اولین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ را برابر همین تیم الشرطه برگزار کرد و با وجود برتری کاملاً محسوس، در نهایت به تساوی یک-یک مقابل میزبان خود رضایت داد.

مسابقه برگشت دو تیم نیز با همین نتیجه خاتمه پیدا کرد (البته در آن بازی مجید نامجومطلق سرمربی استقلال شده بود) بنابراین حالا فرصت بسیار خوبی نصیب فرهاد شده تا با کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل الشرطه، جدا از اینکه شانس صعود تیمش را افزایش بدهد، کار نیمه تمام خود با عراقی‌ها را نیز تمام کند.

اگر استقلال بتواند نماینده عراق را شکست دهد، بخت بسیار قابل ملاحظه‌ای برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم اول گروه پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    خب تیم الشرطه تیم منسجم و فیزیکی هست و سرمربی جسوری هم داره محک خوبیه برای تیم ما قبل از بازی با الدحیل، این تیم یازده ملی پوش دارد و فکر کنم تنها دو تا بازیکن خارجی اونم تو پست مهاجم وارد لیست آسیایی کرده، همیشه تیمهای عراقی مقابل تیمهای ما با تمام وجود بازی می کنند و همیشه بازیهای ما با عراقیها بخاطر نزدیکی سبک بازی گره میخورد.. اما ما امسال آماده تریم و با کادر فنی با دانش و بازیکنای خوبمون شکستشون میدیم فقط نباید بخاطر برد الاهلی دچار غرور بشیم..به امید برد استقلال..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی