نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نقشه‌های مفصل ایجنت جنجالی برای میلان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مینو رایولا حالا چند روزی است که در ایتالیا حضور دارد و با باشگاه‌های بزرگ این کشور در حال مذاکره است.

خبرورزشی - مینو رایولا، ایجنت معروف فوتبال اروپا که هر سال درآمد زیادی از انتقال ستاره های فوتبال به تیم‌های مختلف به دست می‌آورد حالا چند روزی است که در ایتالیا حضور دارد و با باشگاه‌های بزرگ این کشور در حال مذاکره  است.

او چند روزی در هتلی در تورین اقامت داشت اما بر خلاف آنچه رسانه‌های ایتالیایی نوشته بودند در آن مدت مذاکره مستقیمی با مسئولان باشگاه یوونتوس در مورد بازیکنان مد نظر یا بازیکنان مازاد این تیم نداشته است. هدف رایولا در واقع مذاکره با مسئولان باشگاه میلان است تا در مورد برنامه‌های تیم فعلی و بازیکنان آینده باشگاه جلساتی مهم را با مدیران روسونری داشته باشد. بین بازیکنان فعلی میلان، جانلوئیجی دوناروما و زلاتان ایبراهیموویچ، که قرارداد هر دو در حال پایان یافتن است، بازیکنان رایولا هستند. 

چند روز پیش بود که پائولو مالدینی مدیر باشگاه میلان اعلام کرد که قرارداد زلاتان در حال تمدید است و فقط برخی جزئیات در این مورد باقی مانده است، اما وضعیت دوناروما بسیار پیچیده‌تر است. گفته می‌شود که دوناروما، با هماهنگی رایولا، درخواست دستمزد ۱۲ میلیون یور در سال را دارد، رقمی که او را به پردرآمدترین دروازه‌بان در جهان تبدیل می‌کند. اما رقم پیشنهادی میلان حداکثر ۸ میلیون یورو است. دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، در صورت عدم تمدید قراردادش در تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند با باشگاه‌های بزرگی که برای خرید او آماده هستند وارد مذاکره شود. 

رایولا اما در فهرست خود مدافع میلان، السیو رومانیولی را نیز دارد، بازیکنی که جایگاه خود را در ترکیب میلان از دست داده و نیمکت نشین فیکایو توموری شده است. رایولا قصد دارد رومانیولی را در پروسه تبادل بازیکن با باشگاه‌های دیگر، جابه جا کند و در این راه یکی دیگر از موکلانش یعنی فدریکو برناردسکی هافبک یووه را در نظر دارد که به میلان منتقل کند و در عوض رومانیولی را به یووه بدهد. 

ایجنت هلندی-ایتالیایی سرشناس جهان البته برنامه‌هایی نیز برای دادن بازیکن جدید به میلان هم دارد که یکی از آنها آلفونس آرئولا دروازه‌بان ۲۸ ساله فولام است. آرئولا در حال حاضر به طور قرضی از پاری‌سن‌ژرمن جدا شده و در فولام حضور دارد و به دلیل عملکرد خوبی که داشته باشگاه انگلیسی خواهان تمدید قرارداد با او است. این دروازه‌بان فرانسوی هم می تواند به عنوان جایگزین دوناروما راهی میلان شود و هم به عنوان یک نیمکت‌نشین مطمئن برای دروازه میلان مد نظر باشد. 

دیگر بازیکنی که جزو موکلان رایولا به حساب می‌آید، دونیل مالن، مهاجم ۲۲ ساله هلندی تیم آیندهوون است که میلانی‌ها هم چند ماهی است او را زیر نظر دارند. قرارداد او تا سال ۲۰۲۴ است، اما عملکرد درخشان که او شامل ۲۵ گل و ۹ پاس گل در ۴۱ بازی بوده باعث می‌شود سران میلان با تحریک رایولا حتماً به سراغ او بروند. 

در همین زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی