مجیدی: بازی با الشرطه سخت‌ترین دیدار استقلال است/ تمرکز نداشته باشیم می‌بازیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همانطور که قبلاً گفتم تمام ۶ بازی این تورنمنت بازی‌های سختی محسوب می‌شود.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم تمام  ۶ بازی این تورنمنت بازی های سختی محسوب می‌شود.خیلی خوشحالم که توانستیم در بازی قبل با نتیجه ای خوب زمین را ترک کنیم و به پیروزی برسیم. تمام بازی های این گروه سخت است ولی نظر شخصی من این است که بازی فردا مهمترین و سخت ترین بازی ما در این تورنمنت است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه خوب در بازی اول ممکن است باعث غرور شود گفت: بعد از بازی اول با بازیکنانمان صحبت کردیم. به آنها گفتیم فقط شب بازی می‌توانید خوشحال باشید و فردای آن روز همه چیز را فراموش کردیم . دوباره تکرار می‌کنم فردا مهمترین بازی و سخت ترین بازی ما در این تورنمنت است. به بازیکنانم گفته ام اگر فردا تمرکز کافی نداشته باشیم این مسابقه را از دست می‌دهیم.

مجیدی در خصوص شناختش از الشرطه عراق گفت: بعد از بازی با الاهلی من و همکارانم ۳-۴ بازی از لیگ عراق و همچنین بازی با الدحیل و الشرطه را تماشا کردیم. آنها تیمی فیزیکی هستند و باز هم تاکید می‌کنم فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    به امید یه بازی منطقی و با برنامه و کسب سه امتیاز شیرین ، گام به گام تا موفقیت های بزرگتر، استقلال در حمله مقتدر تو دفاع نیازمند اقتدار، امیدوارم قدم دوم رو هم محکم بر داریم الشرطه تیم منسجم و فیزیکی هست و قطعا بازی سختی خواهد بود ولی ما هم استقلالیم پر افتخارترین تیم ایرانی آسیا..ایشالااا بازی رو می بریم با اقتدار:)))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی