نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵
۵ |
۰
خطیبی: تراکتور در گروه مرگ است و همه شانس صعود دارند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ایران گفت: گروه ما گروه مرگ است؛ نسبت به گروه های دیگر گروه سخت تری داریم و از الان نمی شود که کدام تیم صعود می کند. و در بازی های بعدی هر تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند صعود کند.

خبرورزشی - رسول خطیبی پس از تساوی تیمش مقابل الشارجه امارات در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: خسته نباشید می گویم به بازیکنان خودم و به بازیکنان تیم شارجه. فکر می کنم هر دو تیم فوتبال خوبی را بازی کردند. آماری که درآوردیم نشان می دهد که از لخاظ مالکیت توپ و آمار پاس بهتر از تیم حریف بودیم.

بیشتر بخوانید:

تراکتور ایران صفر - الشارجه امارات صفر/ شاگردان خطیبی یک امتیاز دیگر دشت کردند
ویدیو| خلاصه بازی تراکتور ۰-۰ الشارجه
 

وی در ادامه افزود: ما ۶ کرنر زدیم و تیم شارجه یک کرنر. در نیمه اول یکی دو موقعیت به این تیم دادیم اما در نیمه دوم بچه های ما فوق العاده کار کردند ولی متاسفانه بازی گل نداشت. بازی به این خوبی باید گل می داشت و می بایست مسابقه را می بردیم. از نتیجه راضی نیستم اما از تلاش تیمم و اینکه گل نخوردیم راضی هستم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که پرتلاش حاضر شدند.

سرمربی تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: چیز مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که تنها تیم این مسابقات هستیم که بازیکن خارجی نداریم. همه تیم ها از نفرات خارجی استفاده کردند ولی با برنامه ریزی فدراسیون فوتبال ما قبل از شروع فصل متاسفانه بازیکن خارجی نداریم. البته که تمام بازیکنانم حرفه ای هستند.

رسول خطیبی در پایان بیان داشت: الان همه تیم ها شانس دارند. گروه ما گروه مرگ است. نسبت به گروه های دیگر گروه سخت تری داریم و از الان نمی شود که کدام تیم صعود می کند. در بازی های بعدی هر تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند صعود کند. هر چهار تیم شانس صعود دارند ولی امیدوارم در نهایت تراکتور به مرحله بعدی راه پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    بدلیل اینکه پرسپولیس سرور ما هست زنوزی یعنی چه؟ بابا تیم تراکتور با پول بسته شده نه با منطق فکر میکرد همه چی با پول درست میشه . لطفاً تا همین جا هم که رفتی خطیبی جان بخاطر خودت بوده نگذار زنوزی دخالت یا توصیه ای بکنه که به فنا میروید
  • عموشهرام ش IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    گروه مرگ خخخخخخخ ولی من فکرمی کنم بيشترازاينه که فکر میکنی با گروه مرگ طرفي بيشترفکرميکني با دسته کورا طرفي
  • wien AT ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    گروه مرگ ؟؟؟!!! بابا خدا را شکر کن،همچین گروه آبکی افتادین، آخه الشارجه و نیروی هوایی عراق،گروه مرگ حساب میشن؟حتی پاختاکور هم نسبت به تیمهای عربستانی و قطری،آنچنان تیم قدری نیست.
  • فرشاد IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    گروه مرگ؟! این توهم مثل توهم پرطرفدارترین تیم آسیاست رسول جان بیخیال شو و اینقد جوک نگو و توهم نزن داداچ! گروه مرگ فقط گروه لنگه و بس...
  • ATILLA IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    هر نتیجه ای هم تراختوربا رسول بگیره وهرافتخاری هم کسب کنه همه تورک ها پشت تیم هستن...حالا حالاها ما پرطرفدارترین تیم جهان هستیم..یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی