نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حرف‌های مهم مربی پرسپولیس درباره سید جلال و مغانلو/ روی یک بازیکن خاص زوم نکنید
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید مطهری، مربی پرسپولیس گفت: اگر شهریار مغانلو در این مدت تحت فشار قرار نمی‌گرفت، زودتر از این برای پرسپولیس گل می‌زد.

خبرورزشی - پرسپولیس شنبه‌شب در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق به شکست دادن الریان قطر شد تا با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. حمید مطهری مربی سرخ‌پوشان در خصوص بازی با الریان، شرایط پرسپولیس در این جام و مسائل مختلف دیگر صحبت کرد:

*خدا را شکر می‌کنم که مرحله گروهی را با ۲ برد شروع کردیم. ما قبل از شروع این بازی‌ها طراحی خوبی داشتیم که کار را چگونه جلو ببریم و با چه هدف‌هایی بازی کنیم تا در نهایت به عنوان تیم اول به مرحله بعد برویم. خدا را شکر که تا الان حداکثر امتیاز را گرفتیم و البته باید بگویم که بازی سوم هم بسیار مهم است. خیلی‌ها می‌گفتند که این گروه ضعیف است اما می‌بینید که حتی تیمی مثل گوا هم در ۲ بازی شکست نخورده و ما بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. آنها دنبال فوتبال بازی کردن هستند و می‌خواهند خودشان را ثابت کنند ولی هدف ما این است که با پیروزی در این بازی ۹ امتیازی شده و خیال خودمان را بابت صعود تا حدود زیادی راحت کنیم.

*لوران یک مربی باتجربه و جنتلمن است که اتفاقا در صحبتی هم که با من داشت از پرسپولیس تمجید کرد و حتی گفت که تیم شما مدعی قهرمانی در آسیا است. بازی با الریان هم بازی خوبی بود و خوشحالم که در نهایت این بازی سخت را هم با برد پشت‌سر گذاشتیم.

*هندی‌ها تلاش کردند و میزبانی را هم گرفتند اما امکانات هند در شأن لیگ قهرمانان آسیا نیست. با این حال باز هم باید بگویم که جایی برای بهانه گرفتن نیست و اگر بخواهیم به این مسائل فکر کنیم از راه‌مان دور خواهیم شد. ما اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید سختی‌ها را تحمل کنیم.

حرف های مهم مربی پرسپولیس درباره سید جلال و مغانلو/ روی یک بازیکن خاص زوم نکنید

*تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده و نکته مثبت این است که همه گل می‌زنند. ما زمانی می‌توانیم نگران باشیم که در خلق موقعیت گل مشکل داشته باشیم یا اینکه بدون موقعیت گل و روی یک اتفاق یا ضربه ایستگاهی نتیجه بگیریم. پرسپولیس تیمی است که خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کند به همین دلیل جای نگرانی وجود ندارد. از هواداران و رسانه‌ها هم این خواهش را دارم که خط حمله پرسپولیس را تحت فشار قرار ندهند و روی یک بازیکن خاص زوم نکنند. اگر این فشارها روی مغانلو وجود نداشت این بازیکن خیلی زودتر پایش به گل باز می‌شد.

*جلال حسینی لیدر و کاپیتان تیم ما است که به بهترین شکل به پرسپولیس کمک می‌کند. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و این مهمترین شاخصه پرسپولیس است. در پرسپولیس حرف اول و آخر را کار تیمی می‌زند.

*ما با وجود آن مشکلات نشان دادیم تیم بزرگی هستیم و امسال هم هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم، البته می‌دانیم کار سخت است، خصوصا در شرایطی که تیم‌های عربی و شرق آسیا سرمایه‌گذاری بسیار خوبی دارند و از لحاظ ساختاری واقعا پرقدرت هستند. با این حال باید بگویم که پرسپولیس فقط به قهرمانی فکر می‌کند و شایستگی قهرمانی در آسیا را هم دارد.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    پرسپولیس بزرگ سرور کیسه هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی