نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
 AFC و هندی‌ها دست‌بردار نیستند/ حکم احتمالی برای پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود عذرخواهی‌های مکرر باشگاه پرسپولیس از هندی‌ها به شکایت هندی‌ها رسیدگی خواهد کرد.

خبرورزشی -  پیش از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی موحب ناراحتی هندی‌ها شد که با توجه به جریحه دار شدن احساسات مردم هند فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

بعد از این اتفاق باشگاه پرسپولیس به دفعات با انتشار پست جدید از هندی‌ها عذرخواهی کرد و اذعان داشت پست منتشره ناخواسته و بدون هماهنگی بوده است و سعی کرد با انتشار پست‌های جدید دل هندی‌ها را به دست بیاورد. با وجود عذرخواهی باشگاه پرسپولیس از هندی‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا اذعان داشته است به شکایت فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس رسیدگی خواهد کرد. به احتمال قوی باشگاه پرسپولیس به خاطر انتشار این پست از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه نقدی خواهد شد. در روزهای اخیر البته به دفعات کادر فنی و مدیران تیم پرسپولیس به میزبانی خوب هندی‌ها اشاره کرده و حتی از فدراسیون فوتبال این کشور بابت پست منتشره عذرخواهی کردند. این اتفاق نشان می‌دهد باشگاه‌ها باید مدیریت بهتری روی فضای رسانه‌ای خود داشته باشند. 

در این زمینه بخوانید:

پرسپولیس که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را یدک می‌کشد با دو برد متوالی در برابر تیم‌های الوحده امارات و الریان قطر شانس زیادی برای قهرمانی در گروه خود دارد. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ پرمدعای بی افتخار IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    به امید اخراج تیم نژاد پرست و حکومتی لنگ
    • رضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      ما همه با افتخار ایرانی هستیم ومتحد.بیخیال این حرفا
    • کاربر IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      اگه تیم هندی همچین کاری کرده بود مسئولان پوپولیست فدراسیون و تیم پرسپولیس بیخیال پیگیری میشدن؟ چرا خبرگزاری ها نمیگن که با توجه به پرونده آل کثیر در دوره قبل و همچنین بی بخار بودن تاج و فدراسیون 5ستاره احتمال زیاد پرسپولیس نقره داغ میشه؟ نکنه مثل ماجرای ویلموتس و درصدمحمدی اینم اطلاعات طبقه بندی شده محسوب میشه!
  • مجهول الهویه IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    پرسپولیس قبل از شکایت فدراسیون هند عذخواهی و دلجویی کرد. در ضمن من منظور از مردم هند را نمیفهم هند یک میلیون و دویست میلیون نفر جمعیت داره چند درصدشون در جریان هستند؟
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    نژاد پرستی محکوم حرف شما کاملا صحیح ولی دیگه از این ور پشت بام‌ نیفتید زمین همین هند اجازه ورود ما ایرانی ها را ولو به مدت یک روز بدون ویزا نمیده ولی عده ای در کامنتها چنان قربان صدقه هند می روند که باعث تعجب است!
  • مجتبی پرسپولیس IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    مجبور نیستید سوتی بدید
  • بهبودی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    این هندی ها می خوان یه کاری کنن پرسپولیس بگه اقا بیایید ما به شما می بازیم شما هم رضایت بدید اما..... .
  • علی US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    ایول دمش گرم محرومشون کنید دیگه به کسی توهین نکنند
    • Perspolis IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      خخخخ میشه ترسی ک از اسم پرسپولیس داریو حس کرد......داداش گلم هرچی قانون بگه تابع ان هستیم نهایتش جریمه میشه باشگاه ولی ب نظرم حرفی از نژاد پرستی نزده و فقط وقایع تاریخی رو گفته یعنی هرکی از تاریخ پرشکوه ایران بگه نژاد پرستیه؟؟؟یا شما ایرانی نیستی و یا از نژاد پرستی چیزی حالیت نمیشه ناسزا ک نگفته تاریخو بازگو کرده و متن بسیار زیبایی هم نوشته بود اتفاقا
  • هموطن IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    پرسپولیس باید از تمام مردم ایران هم عذرخواهی کند. چون متاسفانه این حرکت زشت فقط به اسم این تیم نوشته نشده بلکه به اسم تمام ایران نوشته میشود.
  • خشایار NL ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    همه جای دنیا مثل اینجا نیست که با یک عذرخواهی و ۲تا تعریف سر و تهش هم بیاد. بعدم پست ناخواسته یعنی چی؟ عکس اشتباهی که از گالریشون سند نشده
  • پ IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    نایب قهرمانی پرسپولیس چه به روز بعضیا آورده تو زمین حرفی برای گفتن ندارن دست به دامن عرب ها شدن
  • تحلیل IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    خیلی جالبه این سناریو بارها و بارها برای پرسپولیس تکرار شده از محرومیت طارمی و پرسپولیس تا الآن؟! مدیر عامل پرسپولیس که دست نشانده دولت هستش و خوب صددرصد عواملی هم که برای باشگاه رأس کار قرار میده غلام های حلقه به گوش خودشون هستش و اسپانسری هم که برای پرسپولیس میگیرند صددرصد در راستای اهداف خودشون هستش؟! این آدمهای دولتی میان خرابکاری میکنند در راستای منافع رقیبان پرسپولیس اعم از تراکتور و الاسدق لال السعودیة و بقیه؟! بعدش باز هم در راستای تخریب پرسپولیس قدم دوم رو برمیدارند یعنی از آدمهای دولتی مثلاً برای رفع گرفتاری که خود دولتیها مقصر بودند استفاده میکنند و خبرگزاری ها و سایت های مخالف پرسپولیس با بزرگ‌نمایی اون رو در بوق و کرنا میکنند؟! و در آخر ضربه نهایی رو به پرسپولیس و بازیکنان و مربیان و هواداران باشرفش وارد میکنند یعنی جریمه و محرومیت و....تا پرسپولیس رو نابود کنند؟! و با بیشرمی تمام مافیای فوتبال سناریو خودش رو اجرا میکنه؟! پرسپولیس اگر دست هواداران باشرفش و مردم عاشق پرسپولیس باشه آیا اجازه میدن که همچین اتفاقاتی بیفته تا چه اینکه بعدش بخوان دولتیها به پرسپولیس کمک کنند؟
    • محسن IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      خاک بر سر رسول پناه و انصاری فرد که از باشگاه داری سرشون نمی شد که این جور قراردادهای امضا کنه که یه یه مشت دشمن ریختن دور پرسپولیس از وزیر کیسه کش بگیر تا بقیه مقصر سلطانی فر کیسه کش که اینها را مدیر عامل باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس کرده از قدرت پرسپولیس ... تو خودشون به هر ترفندی میخوان کیسه یه چیزی بشه که مگر خواب ببینن پرسپولیس سالها اقتدار خودش نشون داده و امثال اینها خودشون خسته میکنن زنده باد ارتش سرخ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • مهرداد IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی-----تیم پیروزی ازاین کارا زیاد کردن بعد می افتند به غلط کردیم غلط کردیم
  • علی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    یک بار برای همیشه تیم حکومتی پیروزی رو جریمه سنگین بکنن مشکلات حل میشه. فکر کردن که آسیا هم مثل لیگ ایرانه که همه فدراسیون و کمیته داوران و دولت و حکومت و وزیر و وکیل پشتشون باشن و هر کاری دلشون میخواد بکنن.
  • ناشناس IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    باشگاه لنگ حکومتی سابقه توهین های قومیتی داره اما فدراسیون ما هیچ موقع برخورد نکرد اما تو اسیا نمیتونید به رفتار نژادپرستانه تان ادامه بدید
  • ماد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    پرسپولیس رو اگر هم از بازی ها کلا محروم کنند بهتر از وطن فروشی و زیراب زنی هست قابل توجه ال الاستقلال و مسئولان تراکتور
  • محمدرفیعی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    قابل توجه برادران استقلالی.....استقلال همون تاج ....تاج شاهنشاهی یعنی قبل ازانقلاب حکومت اومد...ی تیم بناکرد.. واسمشو کذاشتن تاج...تاج دوبارقهرمان اسیا شداونهم قبل ازانقلاب بخاطراینکه اون موقع فوراسیون دراسیانفوذداشت .. بعدازانقلاب تاج شاهی افتاددست حکومت بعدی ولی چون نمیتونستن بانام تاج بیان تو لیگ اسمشوعوض کردن گذاشتن استقلال.....واماپرسپولیس دلها....ادامه دارد...ارتش سرخ
  • ایمان عشقپولیسی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    این موضوع مربوط به باشگاه بزرگ پرسپولیسه وهبچ ربطی به شیشتقلاله کیسه کش نداره که توهر کاری فوضولی میکنن شما برید سایت شرطی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی