یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
۰ |
۴
کری‌خوانی مسی بعد از قهرمانی/ لالیگا را هم می‌بریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی بعد از قهرمانی بارسلونا در جام حذفی اسپانیا، گفت قهرمانی در لالیگای اسپانیا را هم شکار خواهند کرد.

خبرورزشی - لیونل مسی فوق‌ستاره بارسلونا بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپادل‌ری ضمن خوشحالی از کسب این جام، از هم‌تیمی‌های خود خواست که به تلاش خود برای فتح لالیگا هم ادامه بدهند.

مسی بعد از کسب هفتمین قهرمانی‌اش در جام حذفی همراه با بارسا گفت: «بازی‌های این فصل جام حذفی برای ما بسیار دشوار بود. بالای سر بردن جام قهرمانی همیشه خاص است. بدون شک ما لیاقت کسب این جام را داشتیم. خوشحالم و می‌دانم که کاپیتانی در تیمی مثل بارسلونا از کار های خاص است. می‌دانستیم که بیلبائو مثل روش همیشگی‌اش بازی می‌کند و ما در جریان بازی صبور بودیم. اطمینان دارم که هواداران در خانه خوشحال خواهند بود.»

مسی درباره سختی‌های این فصل هم اظهار داشت: «سال دشواری برای ما بوده است و حالا باید به جنگیدن برای کسب قهرمانی در لالیگا هم ادامه بدهیم. قهرمانی لالیگا هم برای ماست. از حیث جابجایی‌ها در تیم، این سالی غیرمعمول است. در ابتدا کار برای‌مان سخت بود و امتیازاتی را به سادگی از دست دادیم. حالا اما در کورس قهرمانی هستیم، هر چند هنوز چند بازی باقی مانده است. باید از حالا تا لحظه آخر هر آنچه که در توان داریم را به نمایش بگذاریم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی