یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
۰ |
۰
طعنه عجیب پپ به منتقدان/ از لاک بیرون آمده‌اند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا می‌گوید خستگی و سفر با قطار باعث شده در ترکیب منچسترسیتی تغییراتی به وجود آورد و این تصمیم بیانگر جدی نگرفتن جام حذفی انگلیس نیست.

خبرورزشی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل چلسی در جام حذفی انگلیس و از دست دادن چهارگانه، از تغییراتی که در تیمش در این دیدار به وجود آورده بود دفاع کرد.

پپ ۸ تغییر در ترکیب سیتی اعمال کرد که همین تصمیم باعث شد از او انتقاد شود. گواردیولا در این رابطه گفت: «وقتی که شما تنها ۲ روز و نیم برای ریکاوری فرصت دارید، باید بیرون از خانه هم بازی کنید، با قطار خودتان را به مقصد برسانید و سفرتان هم به جای ۳ ساعت ۴ ساعت به طول بیانجامد، طبیعی است که چنین تصمیمی گرفته شود. ضمن اینکه در تیم ما همه بازیکنان شایسته حضور در میدان هستند. پس این تغییرات نشانه‌ای از بی‌توجهی ما به جام حذفی نیست. وقتی تیمی به مراحل پایانی تمام رقابت‌ها می‌رسد و در شرایطی که تیم ما ۴ سال پیاپی به فینال جام اتحادیه می‌رسد، دیگر نمی‌توانید بگویید که تیم ما برای جام‌های حذفی اهمیت قائل نیست. فقط بگویید که ما بازی را باختیم. متأسفانه وقتی که شما بازی را می‌بازید، تمام تصمیمات‌تان بد جلوه داده می‌شود و زیر سؤال می‌رود.»

پپ ادامه داد: «بازی‌ با چلسی بازی سختی بود و ما نتوانستیم پیروز شویم. تبریک به چلسی اما آن‌ها هم تیم تراز اولی هستند و این اتفاق می‌توانست در هر صورت رخ دهد. اگر نتیجه برعکس رقم خورده بود و ما برنده می‌شدیم آیا باز هم می‌توانستید بگویید که پپ به جام حذفی اهمیت نمی‌دهد؟ وقتی شکست می‌خورید همه از لاک‌های خود بیرون می‌آیند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی