عزیزی خادم بازهم عکس یادگاری گرفت/ این بار در دفتر محمدباقر نوبخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال به بحث و تبادل نظر پرداخت.

خبرورزشی - عزیزی خادم وقتی در انتخابات فدراسیون فوتبال حائز اکثریت آراء شد، شروع کرد به وقت گرفتن از مسولان و مقامات رسمی کشور و در نهایت عکس انداختن با هر کدام از آنها!

این ملاقات ها ابتدا از دفتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه آغاز شد، به دفتر شهردار تهران رسید و نهایتا تا اینجای کار به ملاقات با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ختم شد! حالا همه می خواهند تاثیرات این ملاقات های پرطمطراق با مسولان و مقامات کشوری را در فوتبال ببینند.

اینجا ببینید:

سایت فدراسیون فوتبال یک خبری رسمی و اداری را با این ادبیات برای رسانه ها تنظیم کرده است که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

«شهاب‌الدین عزیزی خادم در دیداری صمیانه با محمدباقر نوبخت به بحث و تبادل نظر در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال جهت حضور در رقابت‌های مرحله اول و نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و اعزام تیم ملی به جام‌ جهانی فوتسال لیتوانی پرداخته و توافق شد تا دغدغه‌های مالی تیم ملی به بهترین شکل برطرف شود.

در این دیدار نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت و دستور اکید داد تا در جهت حمایت و پشتیبانی همه جانبه مالی از تیم ملی و نمایندگان 80 میلیون ایرانی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال و فوتسال اقدام لازم به عمل آید.

عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه بابت این دستور، خواستار حمایت‌های بیش از پیش از تیم ملی فوتبال ایران در شرایط کنونی با توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای شد تا ملی پوشان ایران در پیکارهای پیش‌رو با آرامش کامل به میدان بروند.»

اینجا ببینید:

عکس| دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با محمدجواد ظریف

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    به هر حال عکس یادگاری تیمی هم بخشی از بازی فوتباله.الحق الانصافم تو این چند ماهه ایشون نشون داده این بخش از فوتبالو خیلی خوب بلده و همینم برای آقایون کافیه تا ایشونو لایق این پست بدونن.درست مثل کفاشیان که از کل فوتبال شادی بعد گلشو یاد گرفته بودو همیشه لبخند تحویل ملت میداد.و آقای تاج که مصداق بارز شعار بهترین دفاع حمله است بود.
    • هوادارفوتبال IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      کفاشیان ورزشکار بود قهرمان دو میدانی بود و عضوی از جامعه ورزش بود در زمینه مدیریتی هم بالاخره جایگاهی داشت تاج رو باهاش مقایسه نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی