نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرسپولیسی‌های نگران سراغ شجاع رفتند/ پرسپولیسی‌ها پس از شکست الریان چه کردند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همبازیان سابق شجاع خلیل‌زاده بعد از پایان دیدار پرسپولیس و الریان و مصدومیت او پیگیر وضعیت سلامتی دوست خود شدند.

خبرورزشی - اعضای پرسپولیس بعد از پیروزی دلچسب مقابل الریان قطر و ۶ امتیازی شدن در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا یک جلسه ریکاوری را پشت سر گذاشتند.گزارش اتفاقات و حواشی امروز کاروان پرسپولیس در هند را در ادامه می‌خوانید.

 ریکاوری سرخپوشان در آتوردا

سرخپوشان ایران بعد از دیدار جذاب و پرخورد شب گذشته برابر تیم مدعی الریان قطر و برتری در این بازی، امروز بعدازظهر ریکاوری کردند. پرسپولیسی‌ها امروز، از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه به وقت محلی (ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران) در زمین آتوردا هند زیر نظر کادر فنی به تمرین و ریکاوری پرداختند تا خودشان را آماده دیدار مقابل گوا کنند.

تبریک سرخ پوشان به شهریار

شهریار مغانلو که در نقل و انتقالات نیم فصل از لیگ پرتغال به پرسپولیس پیوست تا قبل از بازی با الریان موفق نشده بود برای پرسپولیس گلزنی کند. شهریار در دیدار مقابل الریان یکی از بهترین‌های تیمش بود و موفق شد در جریان برتری تیمش مقابل نماینده قطر اولین و دومین گلش برای پرسپولیس را به ثمر برساند.

سیامک کیک مالی شد

قبل از رفتن اعضای پرسپولیس به سمت زمین تمرین برای انجام ریکاوری جشن تولد کوچکی برای سیامک نعمتی گرفته شد. همچنین دوستان و همبازیان سیامک ضمن تبریک تولد به او حسابی نعمتی را کیک مالی کردند.

تولد سیامک نعمتی

پرسپولیسی‌ها تست کرونا دادند

طبق قوانین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم‌ها دو روز قبل از هر بازی باید تست کرونا بدهند تا از سلامتی شان اطمینان حاصل گردد. از همین رو اعضای کاروان پرسپولیس برای چندمین بار طی مدت زمان حضورشان در هند تست کرونا دادند و قرار است فردا جواب این تست‌ها به دست کادر پزشکی این تیم برسد.

گوا آنالیز شد

قبل از رفتن بازیکنان به زمین تمرین و انجام کارهای تاکتیکی پرسپولیسی‌ها در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی بازی‌های قبلی گوا را برای بازیکنان به نمایش درآورد و این تیم به طور کامل آنالیز شد. کادر فنی سرخ پوشان هم نکات ضعف و قدرت این تیم را به بازیکنان گوشزد کردند

سرخ پوشان پیگیر وضعیت شجاع

در نیمه دوم دیدار پرسپولیس و الریان شجاع خلیل زاده بعد از چندبار برخورد فوتبالی با بازیکنان پرسپولیس به زمین افتاد و احساس درد کرد.در اواخر بازی مصدومیت شجاع بعد از برخورد با علی شجاعی شدید شد و از درد به خودش پیچید. اما به دلیل انجام همه تعویض‌های تیمش نمی‌توانست از بازی بیرون بیاید. بعد از اتمام بازی و رفتن به هتل بازیکنان پرسپولیس که ارتباط بسیار خوبی با شجاع دارند سراغ همبازی سابق خودشان را گرفتند و پیگیر آخرین وضعیت او شدند.

هوا هرروز گرم تر می‌شود

یکی از مشکلات اصلی سرخپوشان در شهر گوا گرمای شدید و شرجی بودن زیاد هوا است. به خصوص اینکه هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها چسبیده به آب است و این موضوع درصد رطوبت را بسیار بالا می‌برد. نکته جالب در خصوص این موضوع این است که دمای هوا در گوا هرروز بالاتر می‌رود و پرسپولیسی‌ها مجبورند در هوای گرمتری تمرین کنند.

انرژی مثبت از ایران

بعد از کسب دو پیروزی خوب و با ارزش خیلی‌ها به تکرار نتایج فصل گذشته سرخ پوشان امیدوار شدند. پس از برتری شیرین پرسپولیس مقابل الریان خیلی‌ها با گذاشتن پست و استوری همچنین بعضی‌ها با تماس این برد را به بازیکنان و اعضای کادرفنی تبریک گفتند و برای آن‌ها در ادامه راه آرزوی موفقیت کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی