نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
۰ |
۱
رقابت یک پرسپولیسی و یک استقلالی برای آقای گلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی و شهریار مغانلو به همراه لوسیانو پریرا از فولاد و محمد عباس‌زاده از تراکتور جزو مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

خبرورزشی - شاید از حالا زود باشد در مورد آقای گلی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنیم اما به هر حال تا اینجای کار مهدی قایدی،محمد عباس زاده، شهریار مغانلو ولوسیانو پریرا مهاجمانی هستند که از شانس زیادی برخوردارند و می‌توانند با گلزنی در دیدارهای آینده این شانس خود را افزایش بدهند.

مغانلو که در لیگ برتر برای پرسپولیس گل نزده بود، در دیدار با الریان دو گل زد و به بازی با گوای هند هم خیلی امیدوار است. پرسپولیس در گروه چندان سختی نیست و همین مسئله شانس مهاجمان این تیم را برای آقای گلی و یا حداقل قرار گرفتن در کورس آقای گلی زیاد می‌کند. ازطرفی مهاجمان استقلال به خصوص مهدی قایدی در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه‌های زیادی دارند.

در فولاد هم لوسیانو پریرا که دو گل در پلی آف زده بود، در مرحله گروهی هم دو گل به ثمر رسانده که البته دو گل مرحله پلی آف او در جدول گلزنان محاسبه نمی‌شود. در نهایت امیدواریم یک بازیکن ایرانی و یا بازیکنان خارجی شاغل در تیم‌های ایرانی این عنوان ارزشمند را کسب کند. از بین خارجی ها طبعاً امثال دیاباته و پریرا از شانس بیشتری برخوردارند و در بین مهاجمان ایرانی هم ارسلان مطهری، محمد عباس‌زاده که او هم دو گله است و حتی عیسی آل‌کثیر می توانند به آینده امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی