مناظره‌ای که علی کریمی تحریمش کرد/ عکس‌های یادگاری رئیس در پایان دولت دوازهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که نفس‌های دولت دوازدهم به شمارش افتاده و عنقریب هیچ کدام این مسئولان در ماه‌های آینده، در سمت‌های خود نخواهند بود، مشخص نیست چنین ملاقات‌هایی قرار است چه گره‌ای از مشکلات فوتبال کشور باز کند؟

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ در مناظره‌ای که برای چهار کاندیدای فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر تدارک دیده شده بود فقط یک نفر شرکت نکرد؛ او کسی نبود به جز علی کریمی که ترجیح داد حرف‌هایش را جای دیگری بزند؛ مصاحبه‌ای که هرگز پخش نشد.

عزیزی خادم اما همراه مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی مقابل دوربین همان برنامه قرار گرفت و با چند واژه پرادا و اطوار انگلیسی و ارائه برنامه‌ای نامشخص، حرف‌هایش را زد.

حالا عزیزی خادم در سیمای رئیس فدراسیون فوتبال، با مشکلاتی مواجه است؛ از جمله ماجرای حق میزبانی ایران و حضور فرمایشی تیم‌های ایرانی و حتی تیم ملی فوتبال در کشورهای مختلف یا بدهی وحشتناک به ویلموتس و مسائل داخلی فوتبال کشور! مشکلاتی که بعضا لاینحل به نظر می‌رسند و عجیب است در چنین شرایطی، رئیس فدراسیون فوتبال ترجیح می‌دهد با مقامات رسمی کشور عکس یادگاری بگیرد.

حضور در دفتر محمدجواد ظریف در وزارت خارجه، تقدیم پیراهن تیم ملی به پیروز حناچی در دفتر شهردار تهران و همچنین دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معلوم نیست چه محصولاتی برای فوتبال ایران در بردارد؛ در این باره نه رئیس فدراسیون فوتبال درست و حسابی توضیح می‌دهد، نه مسولانی که در این عکس‌های مشترک دیده می‌شوند در این راستا توضیح واضحات می دهند.

در شرایطی که نفس‌های دولت دوازدهم به شمارش افتاده و عنقریب هیچ کدام این مسئولان در ماه‌های آینده، در سمت های خود نخواهند بود، مشخص نیست چنین ملاقات‌هایی قرار است چه گره‌ای از مشکلات فوتبال کشور باز کند؟

مناظره‌ای که علی کریمی تحریمش کرد/ عکس‌های یادگاری رئیس در پایان دولت دوازهم

 عزیزی خادم از هنر مدیریتش، فعلا همین دیدارهای رسمی با یک لبخند ملیح را رو کرده، به انضمام یک انتخاب به شدت سوال‌برانگیز در تیم ملی؛ او بین این همه چهره درجه یک فوتبالی، برای سرپرستی تیم ملی به گزینه‌ای رسید که شاید به ذهن هیچ‌کدام ما خطور نمی‌کرد؛ این همه استعداد ذاتی در مدیریت فوتبال، در جایی شکوفا شد که حالا مسئولان دولتی هر کدام کنار آقای رئیس قرار می‌گیرند تا احتمالا رزومه‌ای پر و پیمان برای آینده‌ای نامعلوم در عکس‌های آرشیوی باشند!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    دلیلش مشخصه ، خلاصه باید از کسانی که برای رسیدن به سمت ریاست فدراسیون فوتبال از وی حمایت کردند تشکر به عمل بیارد یا خیر؟ این نشانه مهندسی انتخابات می باشد. والسلام.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    همچنان منتظر افشاگری علی کریمی اسطوره باشگاه گاوآهن در مورد جناب هدایتی هستیم!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی