دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
۱ |
۵
اولین ترکش سوپرلیگ اروپا/ کلوپ از لیورپول می‌رود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود یورگن کلوپ به شدت مخالف سوپرلیگ اروپا است و شاید به همین دلیل از مربیگری لیورپول استعفا بدهد.

خبرورزشی - انتشار یک خبر جنجالی که نه فقط قاره اروپا بلکه فوتبال جهان را تحت تاثیر قرار داده، ممکن است منجر به خروج تعدادی از مربیان سطح بالای فوتبال اروپا از جمله یورگن کلوپ از تیمش شود.

بعد از آنکه ۱۲ تیم اروپایی منچستریونایتد، لیورپول، منچسترسیتی، تاتنهام، چلسی، آرسنال، رئال مادرید، اتلتیکومادرید، بارسلونا، یوونتوس، میلان و اینتر خبر از تأسیس مسابقات سوپرلیگ در تابستان امسال دادند، با واکنش تند فیفا و یوفا مواجه شدند. پس از آن حتی فدراسیون‌ها و اتحادیه لیگ‌های انگلیس،ایتالیا و اسپانیا نیز همسو با یوفا و فیفا این حرکت را محکوم کرده و آن را قانون‌شکنی دانستند. در پی آن چهره‌های صاحب نام فوتبال، به خصوص در انگلیس همچون سرالکس فرگوسن، گری لینکر، گری نویل و ... این رفتار را نادرست و شرم‌آور از سوی تیم‌های انگلیسی خواندند.

حالا بیشتر نشریات بریتانیایی عنوان کردند که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و موفق لیورپول با برگزاری چنین مسابقاتی مخالف است. رسانه‌های مختلف انگلیسی فاش کردند، ۲ سال قبل کلوپ مخالفتش را با چنین ایده‌ای ابراز داشته و اکنون نیز همان نظریه را دارد.

این رسانه‌ها معتقدند که این اختلاف تا آنجا ممکن است پیش رود که کلوپ قید قراردادی که تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه را دارد، بزند و از مربیگری لیورپول استعفا بدهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    زنده باد کلوپ. لعنت بر ذات گرسنه و وحشی سرمایه داری که میخواد به هر قیمتی از هر چیزی درآمد داشته باش!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی