۴
دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
۴ |
۴
حسرت بزرگ طرفداران پرتغالی برای فروش مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیره روزی های تیم ریوآوه با فروش مهدی طارمی شروع شده است. این تیم که فصل گذشته به عنوان پنجمی در لیگ برتر پرتغال دست یافته بود هم اکنون تیم سیزدهم جدول به حساب می‌آید.

خبرورزشی - ۱۵ پیروزی در کنار ۱۰ مساوی و ۹ شکست کارنامه تیم ریوآوه در فصل گذشته بود. از همه مهمتر اینکه این تیم در ۳۴ بازی ۴۸ گل زد و معدل گل زده این تیم در هر بازی بیش از یک گل بود. اما در فصل جاری و بعد از جدایی مهدی طارمی از ریوآوه شرایط برای این تیم خیلی ایده آل نیست. ریوآوه با گذشت ۲۷ هفته تیم سیزدهم جدول به حساب می‌آید و تا به این جای کار که ۷ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است تنها ۲۹ امتیاز کسب کرده است. این تیم اگر در ۷ هفته باقی مانده هم پیروز شود که البته اتفاق محتملی به نظر نمی‌رسد؛ باز هم به امتیاز فصل گذشته که ۵۵ امتیاز بوده دست پیدا نخواهد کرد و به شرط پیروزی در ۷ هفته باقی مانده ۵۰ امتیازی خواهد شد.

حضور تیم ریوآوه در نیمه ی پایین جدول ناراحتی تماشاگران و طرفداران تیفوسی باشگاه را هم به همراه داشته است. برخی از آنها می‌گویند اگر چه فروش مهدی طارمی با توجه به اینکه آقای گل بازی‌ها شده بود اجتناب ناپذیر بود و باشگاه باید درآمد کسب می‌کرد اما باید مهاجمی در حد واندازه‌های مهدی طارمی بخدمت می‌گرفت تا با چالش نتیجه گیری همراه نشود. توام با درخشش مهدی طارمی در تیم ریوآوه صحبت از حضور او در تیم بنفیکا بود اما درنگ این باشگاه برای به خدمت گیری مهدی طارمی در نهایت موجب حضور این بازیکن در پورتو شد. چالش‌های ایجاد شده از سوی پورتو برای بنفیکا در فصل جاری موجب شد تا تماشاگران بنفیکا هم به این تصمیم مدیران باشگاه معترض شوند و آنها را به خاطر عدم بخدمت گیری مهدی طارمی مورد سرزنش قرار دهند.

خلاصه اینکه حال و روز تیم ریوآوه با از دست دادن مهدی طارمی اصلا خوب نیست. آنها در فاصله ۷ هفته مانده به پایان بازی‌ها این فصل ۳۱ گل زده اند. یعنی ۱۷ گل کمتر از فصل گذشته. گلایه‌های طرفداران ریوآوه به خاطر از دست دادن مهدی طارمی ادامه دارد. برخی از تماشاگران تیم هم گفته اند ای کاش مهدی طارمی را نمی‌فروختیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    مهدی تا عمر داره باید مدیون ریوآوه باشه که تو اون باشگاه دیده و مطرح شد
    • Farzad IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      البته پرسپولیس
    • Mohsen IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      مدیون چیه اگه خوب بازی نمی کرد که داخل ترکیب قرار نمی گرفت هر بازیکنی که خوب باشه پیشرفت میکنه
  • محمد IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    اونجا تند ترین معترضین حداکثر میگن ای کاش...اینجا اکثر طرفدارا میگن خیانتکار، خائن،...چرا نمونده برا ما تقریبا مفتی بازی کنه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی