نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ستاره پرسپولیس دوباره نیمکت نشین می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی قصد دارد در بازی با گوا هم از وجود کمال کامیابی‌نیا در ترکیب تیمش در کنار احمد نورالهی استفاده کند.

خبرورزشی - پیش از این بازی میلاد سرلک و احمد نورالهی دو هافبک دفاعی تیم پرسپولیس بودند و کمال کامیابی نیا مدت‌ها بود که نیمکت نشین شده بود اما به بهانه مهار براهیمی کاپیتان و هافبک طراح الریان یحیی گل محمدی در بازی با این تیم به کمال میدان داد و از او خواست بازیکن مورد اشاره را مهار کند.

براهیمی اگر چه در نیمه نخست یکی دو بار خط دفاعی تیم پرسپولیس را با چالش مواجه کرد اما در نیمه دوم نتوانست نقشی در بازی تهاجمی تیمش ایفاء کند. به این خاطر که به خوبی از سوی کمال مهار شد. کامیابی‌نیا در این بازی علاوه بر انجام این ماموریت گل مساوی تیمش را زد که مقدمه گل‌های دوم و سوم از سوی شهریار مغانلو شد.

با توجه به عملکرد خوب کمال در بازی با الریان از اردوی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد در بازی فردا شب هم یحیی بار دیگر به کمال بازی خواهد داد و میلاد سرلک فعلاً باید نیمکت نشینی را تجربه کند. در دیدارهای گذشته احمد نورالهی همواره یکی از دو هافبک دفاعی پرسپولیس بوده و کمتر شاهد بازی زوج میلاد سرلک و کمال بودیم. با این حال پرسپولیس به این خاطر ۵ تعویض می‌تواند از میلاد سرلک هم در این دیدار بازی بگیرد و این موجب می‌شود همه بازیکنان کلیدی تیم پرسپولیس در شرایط مسابقه باشند.

نیمکت نشینی میلاد سرلک در بازی با الریان تاکتیکی بود اما همان طور که اشاره شد به خاطر گل کمال این شرایط برای او ادامه پیدا خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی کانابیس IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    چقد قشنگ گفت احمدی(دایی کمال) بزن لایکو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی