سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
۰ |
۰
بازسازی خانه ‌کشتی و ۱۴ سال بهره‌برداری رایگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهره‌برداری فدراسیون‌ کشتی از خانه‌ کشتی شهید ابراهیم هادی به ‌مدت ۱۴ سال رایگان شد. 

خبرورزشی - به ‌دلیل تامین هزینه ۱۸ میلیارد تومانی برای نوسازی و تجهیز خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی از سوی فدراسیون ‌کشتی و طی توافقی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، بهره‌برداری فدراسیون ‌کشتی از این مکان ۱۴ سال رایگان خواهد بود. 

بنابراعلام فدراسیون ‌کشتی، در راستای تحقق یکی‌از اهداف بلند مدت خود، در جهت حمایت از تیم‌های ‌ملی کشتی، حفظ شأن و جایگاه قهرمانان و ملی‌پوشان، به بازسازی و نوسازی کامل خانه ‌کشتی شهید ابراهیم هادی، اقدام کرد.

با توجه به فرسودگی بالای این سالن و بخش‌های مختلف آن، در یک ‌کار ضربتی و شبانه‌روزی، با هزینه کرد ۱۸ میلیارد تومانی، کار بازسازی و نوسازی کامل این سالن در حدود ۵ ماه به انجام رسید.

این فضای ورزشی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و فدراسیون ‌کشتی بابت اجاره سالانه این خانه ‌کشتی باید مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان به‌شرکت مذکور پرداخت می‌کرد، طبق توافقی که بین طرفین به‌ عمل آمد، مقرر شد بابت هزینه کرد فدراسیون‌کشتی جهت نوسازی این خانه‌کشتی، حق بهره‌برداری رایگان (به‌صورت BOT) به‌مدت ۱۴ سال دراختیار فدراسیون‌ کشتی قرار گیرد.

براساس این توافق، کشتی کشور تا ۱۴ سال آینده از پرداخت اجاره سنگین این سالن معاف بوده و می‌تواند، هزینه‌های مربوط به اجاره آن را به‌منظور توسعه بیشتر کشتی در بخش‌های دیگر استفاده نماید.

قابل ذکر است، از سال گذشته، فدراسیون‌کشتی نوسازی، بازسازی و تجهیز خانه‌کشتی شهید مصطفی صدرزاده را نیز با امکانات و تجهیزات بیشتر و بهتری نسبت به خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال اجرا و انجام دارد که قرار است چند روز دیگر به‌منظور برپایی اردوها و برنامه‌های تیمهای‌ملی کشتی‌آزاد و فرنگی بزرگسالان در همین اوایل اردیبهشت‌ماه افتتاح و مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. 

با افتتاح و بهره‌برداری رسمی از خانه‌کشتی شهید مصطفی صدرزاده، برنامه‌ها و اردوهای تیمهای‌ملی کشتی‌آزاد و فرنگی نوجوانان، جوانان و امیدها نیز به خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی منتقل و ازاین‌پس در آنجا برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی