نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
۳ |
۴
تاکید دوباره گل‌محمدی به شاگردانش در آستانه بازی با گوا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دیدار با گوا را یکی از مهمترین بازی‌های سرخپوشان عنوان کرد.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار گوا گفته بود بازی با این تیم سخت تر از دو بازی قبلی است، بار دیگر به شاگردانش از اهمیت بازی با تیم گوا گفت و تاکید کرد که پرسپولیسی ها باید با تمام قوا امشب راهی میدان شوند و هر سه امتیاز را کسب کنند.

یحیی خوب می‌داند که بازی های مرحله مقدماتی چندان سخت نیست و شاید مهم‌ترین رقیب پرسپولیس همان الریان‌ باشد اما او معتقد است نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت به خصوص اگر آن حریف میزبان مسابقات باشد.

شنیده ها حاکی از این است که یحیی امشب اسکلت اصلی تیمش را به مصاف گوا می فرستد و نهایتاً یکی دو تغییر را در ترکیب پرسپولیس شاهد خواهیم بود. شاگردان گل محمدی می ‌خواهند سومین پیروزی خود را هم در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده و به صدرنشینی در مرحله گروهی ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    تیم پنجم هند رو زیر ده تا بزنی باید بمیری
    • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      10 تا؟!جالبه شما خودتون تیم 8 عربستان از 12 تیم رو 5 تا زدید 2 تا باید مردود میشد 2 تا هم خوردید حالا میای برای آقا یحیی حاشیه درست کنی؟من موندم اگه پرسپولیس نبود شما در طول روز میخواستین چیکار کنید.صبح میگید پرسپولیسیا واکسن زدن ظهر میگید 10 تا گل باید بزنید عصری میگید باز فلان بازیکن که بد بود رو گذاشته تو شب میگید تیم حریف ضعیف بود
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    عشقی شیرهای پرسپولیس سرزمین پارسی خواب و خوراک رو ده ساله از کیسه عربستان گرفتی و باز هم مثل هر سال بعد از مرحله گروهی طرفدارهای تیم کیسه عربستان همشون میشن طرفدار تیم های النصر،الهلال،الهلی، و بازم پرچم عربستان رو میچرخونند!!! کیسه اند دیگر...خخخح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی