سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
۰ |
۰
رئیس خون ایتالیایی‌ها را به جوش آورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاسخ مدیر باشگاه یوونتوس باعث عصبانیت روسای سایر باشگاه‌ها شده و خشم آنها را برانگیخته است.

خبرورزشی - آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس که یکی از طراحان اصلی طرح سوپر لیگ اروپا به شمار می‌رود در کمال آرامش گفته که با این طرح اتفاق جدیدی در فوتبال ایتالیا رخ نداده است چون یوونتوس تیم همیشه برنده در فوتبال این کشور است. 

فوتبال ایتالیا یک مجمع اضطراری را با حضور همه مدیران باشگاه‌ها از جمله مدیران سه باشگاه یوونتوس، میلان و اینتر که خواهان حضور در سوپرلیگ اروپا هستند برگزار کرد. این سه تیم همچنین تاکید کرده‌اند که قصد دارند به فعالیت خود در فوتبال ایتالیا نیز مثل قبل ادامه دهند و جدا شدن از فوتبال ایتالیا را رد کرده‌اند. 

گویا در این جلسه بیشترین حملات و انتقادها به سمت رئیس باشگاه بیانکونری یعنی آنیلی بوده است، که او را وادار پاسخگویی به دیگر باشگاه ها کرده است. روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» نوشته باشگاه‌های ایتالیایی در این کنفرانس ویدئویی گفته‌اند: «با درآمد تضمین شده ۳۵۰ میلیون یورو در سال، یوونتوس برای همیشه قهرمانی سری آ خواهد بود.»

اما انیلی پاسخ آنها را اینگونه داده است: «اما به نظرم ۸۰ سال است که اوضاع همینطور است و ما قهرمان هستیم. چیزی تغییر نکرده است. من اینطور فکر می‌کنم!» این پاسخ مدیر باشگاه یوونتوس باعث عصبانیت روسای سایر باشگاه‌ها شده و جو جلسه را متشنج کرده است. 

در این گزارش آمده است که سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرده است که این لیگ امکان قانونی برای کنار گذاشتن سه تیم مطرح شده را از لیگ ندارد. اما این امکان برای فدراسیون فوتبال ایتالیا فراهم است که با توافق با یوفا کار را به دادگاه بکشاند، دادگاهی که به نظر می‌رسد پروسه‌ای طولانی را در پی خواهد داشت و مسئله حق پخش تلویزیونی نیز یکی از موضوعات کلیدی آن خواهد بود. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی