نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نیمار مصمم برای بازگشت به بارسلونا/ دستمزد کمتر می‌گیرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن چراغ سبز مهمی را به مسئولان بارسلونا برای بازگشت به این تیم نشان داده است.

خبرورزشی – خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا می‌خواهد نیمار، ستاره برزیلی را به بارسا برگرداند اما برای این کار مشکلات زیادی دارد.

لاپورتا به دنبال فرمولی اقتصادی برای رسیدن به راه حل مورد نظر خود است. یک عملیات پیچیده برای جذب بازیکنی سالی ۷۰ میلیون یورو در پاری‌سن‌ژرمن حقوق می‌گیرد و بارسلونا توانایی پرداخت چنین رقمی را ندارد. تازه این جدا از رقمی است که برای ترانسفر این بازیکن باید پرداخت شود. سابقه هم نشان داده که بارسلونا در خرید از پاری‌سن‌ژرمن معمولا ناکام است، آنها پیش از این شانس خود را برای جذب بازیکنانی مثل تیاگو سیلوا، مارکینیوس، وراتی، دی‌ماریا و همین نیمار امتحان کرده و هر بار با شکست مواجه شده‌اند. 

لاپورتا می‌داند که با خرید نیمار با یک تیر دو نشان زده است. هم یکی از بهترین بازیکنان جهان را جذب کرده است و هم اینکه مسی را تا حد زیادی به ماندن در بارسلونا راضی خواهد کرد. هرچند مسی می‌داند که رئیس جدید باشگاه تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده و به همین دلیل از عملکرد او راضی است. 

از طرف دیگر نیمار هم تمایل به پیوستن به بارسا دارد و حتی حاضر است در زمینه کاهش دستمزد خود نیز با این تیم توافق کند که این چراغ سبز مهمی از سوی او به تیم کاتالان به شمار می‌رود. اما نکته مهم اینجاست که او به طور همزمان مذاکرات خود با پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد را هم آغاز کرده و به توافقاتی نیز رسیده است  اما تا زمانی که این توافقها رسماً اعلام نشود لاپورتا و بارسلونا تلاش خود را برای رسیدن به این بازیکن انجام خواهند داد. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاتالان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    اگه بیاد چی میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی