نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
۲ |
۴
سرمربی الدحیل به قدرتمند بودن استقلال اعتراف کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی الدحیل پیش از دیدار با استقلال گفت: استقلال در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا ۸ گل به ثمر رسانده و این نشان از قدرت تیم ایرانی است.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال فردا(چهارشنبه) در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر می رود.

صبری لموشی سرمربی الدحیل قطر در نشست خبری این بازی گفت: استقلال در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا ۸ گل به ثمر رسانده و این نشان از قدرت تیم ایرانی است. باید در این بازی در اوج آمادگی و تمرکز باشیم. دو بازی متوالی مقابل صدرنشین گروه داریم و این باعث خستگی هر دو تیم خواهد شد.

وی افزود: بازی آخر استقلال مقابل الشرطه سبک بازی این تیم را به ما نشان نداد چون تیم عراقی از ابتدای بازی ۱۰ نفره و این به نفع استقلال شد. البته این را بگویم که تیم ایرانی قدرتش را در این بازی نشان داد و اکنون با ۶ امتیاز صدرنشین است.

سرمربی الدحیل ادامه داد: در بازی گذشته مقابل الاهلی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و در نهایت در ثانیه های پایانی بازی را با تساوی از دست دادیم. عمر السومه موفق شد در ثانیه های پایانی  از اشتباهات ما استفاده کند و گل تساوی را به ثمر رساند. در بازی فردا مقابل استقلال نباید اشتباهات بای قبل را مرتکب شویم و از فرصت هایمان نهایت استفاده را کنیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ 06 IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    به نظر شما تیم پیروزی چی ؟؟؟ آیا میتونه تیم گوآ (معروف ترین تیم آسیا) رو شکست بده خخخخخ
  • محمدطاها IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    استقلال در گروه مرگ در خطر نیست خود خطره:))) به امید خدا با یه بازی منطقی و خوب الدحیل رو رفت و برگشت بزنیم‌ صعودمون قطعی میشه، الدحیل فوق‌العاده تیم خطرناکیه بخصوص تجربه بازی تو جام باشگاه های جهان به این تیم شخصیت داده جدی ترین رقیب استقلال است و از نظر مهره تا دندان مسلح هست..از شاخص ترین نفرات تیم الدحیل اولونگا مهاجم تنومند و فیزیکی و چابک این تیم، ادمیلسون وینگر ملی پوش الدحیل، مغز علی ستاره خط حمله و علی کریمی هستند..امیدوارم بازیکنا بازی فردا هوشمندانه بازی کنند و بازی رو ببرند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی