سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
۲ |
۵
رونمایی از زوج مخوف پرسپولیس در هندوستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از مدت‌ها زوجی که هواداران پرسپولیس امید زیادی به موفقیت آنها دارند، قرار است در دیدار برابر گوا هند در کنار یکدیگر قرار گیرند.

خبرورزشی -  پرسپولیس در بازی برابر الریان بعد از مدت‌ها به خوبی از فرصت‌هایش سود برد و توانست رقیب اصلی خود در صعود از این مرحله را با سه گل شکست دهد. شهریار مغانلو که از نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شده است بالاخره در بازی با الریان قطر پایش به گلزنی باشد شد تا کادر فنی و هواداران پرسپولیس امیدوار به روزهای خوب مهاجم جدید خود باشند. 

عیسی آل کثیر نیز با پایان محرومیت ۶ ماهه می‌تواند در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد اما به دلیل دوری از تمرینات در چند دیدار اخیر فرصت حضور ثابت در ترکیب اصلی پرسپولیس را به دست نیاورده است اما یحیی گل محمدی در بازی امشب پرسپولیس و گوا با ترکیبی که هر دو مهاجم تازه وارد تیمش در آن فیکس هستند برابر حریف خود قرار می گیرد.

عیسی آل کثیر که در فصل گذشته این رقابت‌ها توانسته بود به عنوان یک برگ برنده در جمع شاگردان یحیی گل محمدی تلاش پررنگی برای صعود آنها به مرحله نیمه نهایی داشته باشد، اکنون بعد از ۶ ماه محرومیت اولین تجربه فیکس خود را پشت سر خواهد گذاشت و در کنار خود شهریار مغانلو را خواهد دید. 

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شازده IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    زوج مخوف؟؟میشه بگید این دوتا روی هم چنتا گل واسه پرسپولیس زدن که شدن زوج مخوف؟؟ اینا هنوز این پاشون با اون پاشون دعوا داره.زوج مخوف... خ خخخخخخخخح
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    عیسی با تعصب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی