نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
شوک به پرسپولیس با یک گل تاریخی/ لحظه تاریخی فوتبال هند را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در شرایطی که در دقایق ابتدایی مالکیت کامل توپ و ابتکار عمل مقابل حریف را در اختیار داشت، با دریافت گل به شوک بزرگی فرو رفت.

خبرورزشی -  شاگردان یحیی گل محمدی که با 6 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند، در شرایطی که در دقایق ابتدایی سوار بر بازی به دنبال دستیابی به گل برتری مقابل حریف بود، با گل شوک آور حریف در موقعیت شکست قرار گرفت. آنها البته خیلی زود موفق شدند روی پنالتی که عیسی آل کثیر نصیب این تیم کرد، توسط مهدی ترابی به گل دست یابند و سپس گل دوم را به ثمر برسانند.

گوا هند که اولین حضور تاریخی خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند، طی دو بازی ابتدایی خود با متوقف کردن الوحده امارات و الریان قطر به دو امتیاز با ارزش دست یافته بودند و در این بازی نیز غافلگیری بزرگی برای شاگردان یحیی گل محمدی و حامد لک شکل دادند. ضربه ایستگاهی در منطقه یک سوم دفاعی سرخ‌ها و ارسالی که به خوبی با ضربه سر شوک آور بدیا که به تور دروازه پرسپولیس چسبید و اولین گل تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان را شکل داد. 

گوا با موفقیت در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان راهی مرحله گروهی و اصلی مسابقات شده است و از اینجا تاریخ سازی آنها با دستیابی به میزبانی و در ادامه کسب دو امتیاز طی دو بازی ابتدایی و در نهایت گلزنی مقابل نائب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها دنبال شد. با این حال شاگردان یحیی گل محمدی با نمایشی تهاجمی خیلی زود توانستند این گل را جبران کنند و باید دید همانند بازی برابر الریان با یک کامبک بزرگ، شرایط را برای دستیابی به سومین برد ترتیب خواهند داد یا نتیجه به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

گل تاریخی هندی‌ها به پرسپولیس را در ویدئوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    دوستان پرسپولیس که هی میگین استقلال با کمک داوران میبره،به پنالتی های خنده دار تیم خودتون نگاه کنید،اولی به ال کثیر ضربه زد اما اون قدری نبود که اون جوری خودشو به زمین بزنه به زمین،با دو پا میان بازیکنان استقلال رو زمین میزنن و تمام کارشناس ها هم تایید می کنند اما میگی پنالتی نیست،پنالتی دوم هم که واقعا خنده دار بود،اصلا برخوردی هم نداشتند،بیچاره ها اعتراض هم نمیکردند،خدا جای حق نشسته که گل نشد.از نظر شما تمام گل های استقلال و پنالتی هاش درست نیستند.
    • طغرل IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      به کی میگی؟ اینا دارن از گوا یه غول میسازن که انگار بارسلونای اسیا رو بردن. اصلا نمیتونستن پاسکاری کنن بنده خداها..فقط یکی دوتا بازیکنشون بلد بودن پاس بدن.واقعا خجالتم نمیکشن دارن برای بردن همچین تیمی حماسه سازی میکنن، بعد میگن چرا ما رو مسخره میکنین.گلممدم که ادعا کرده گروهشون گروه مرگه
  • نسترن MX ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    به نظر من اگه اقا یحیی یا اینکه مدافعان بازی اخر رو پرسپولیس باید خوب شروع بکنه؟به شرطی که مدافعان یا محاجمان توپ رو به هدر ندهند؟که بتوانیم صعود بکنیم باید در مقابل با الریان خوب بازی بکنیم؟نگه شل بازی بکنیم ؟شل بازی کردن خوب نیست ؟مدافعان یا محاجمان باید گل بزنند وتوپ رو بی خودی هدر ندهند؟این بیخودی هدر دادن توپ خوب نیست؟باید اقا یحیی طوری مهره های خودش رو بچینه که به اشکال نخوره برای بازی اخر؟چونکه بازی اخر خیلی مهم هستش عزیزم باید مهره های خودمونو طوری بچینیم که به حریف ضربه بزنیم نه؟اینکه بخواهیم حریف به ما ضربه بزنه؟بد میشه مثل الوحده امارات با پرسپولیس بود؟که دور برگشت باختیم میخواهیم این طوری نباشه در مقابل با الریان قطر الریان تیم قدرت مندی هستش ولی ما نباید اجازه بدهیم که به ما گل بزنند باید همگی دفاع وحمله بکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی