نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پایان زودهنگام یک جاه‌طلبی بزرگ/ بارسلونا، سیتی، چلسی و اتلتیکو از سوپرلیگ کنار می‌کشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فشارها و انتقادها به قدری زیاد شده که بنیانگذاران سوپرلیگ در تصمیم خود دچار تردیدی بزرگ شده‌اند و چند باشگاه هم شاید خیلی زود کنار بکشند.

خبرورزشی- فشارها و انتقادهای فراوانی از طرح سوپرلیگ اروپا و باشگاه‌های بنیانگذار آن صورت گرفته به قدری زیاد شده است که حالا چلسی طبق گزارش‌ها تصمیم گرفته است به اولین باشگاهی تبدیل شود که از شرکت در این رقابت‌ها انصراف می‌دهد. 

اعتراضات هواداران چلسی پیش از بازی این تیم مقابل برایتون بیرون ورزشگاه به قدری شدید بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت. پتر چک دروازه‌بان سابق تیم و مشاور فنی باشگاه هم در جمع اعتراض‌کنندگان حضور پیدا کرد و از آنها خواست که جلوی اتوبوس تیم را نگیرند. او گفت: «با این کار به تیم ضربه می‌زنید. من خودم عضو این باشگاه هستم و مطمئن هستم که باشگاه تصمیم درست را در این مورد خواهد گرفت.»

کار به جایی رسیده که حالا شنیده می‌شود، منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز تصمیم به خروج از سوپرلیگ گرفته اند. فشار هواداران و رسانه‌ها از یک سو و مخالفت بازیکنان و مربیان باشگاه از سوی دیگر باعث شده است که قصه جنجالی سوپر خیلی زود در همین شروع کار خود به یک پایان زودرس نزدیک شود. 

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی