نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲
۰ |
۴
ترابی: می‌دانستیم بازی آسانی با گوا نخواهیم داشت
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: از عملکرد گوا شگفت زده شدیم اما باید در بازی بعدی مقابل این تیم هم مانند سه دیدار قبلی به برتری برسیم.

خبرورزشی - مهدی ترابی پس از برتری دو بر یک پرسپولیس برابر گوا هند در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم. گوا خیلی خوب پاسکاری می‌کرد و حفظ توپ را به خوبی انجام می‌داد و مقابل این تیم بازی کردن خیلی سخت بود. آنها به خوبی فضاها را می‌بستند.

وی افزود: در نیمه اول باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می کردیم و اگر با نتیجه سه بر یک در همان ۴۵ دقیقه ابتدایی از زمین خارج می‌شدیم کارمان در نیمه دوم به مراتب آسان تر بود.خوشحالیم که برنده شدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این سومین برد متوالی تیم ما بود و باید تلاش کنیم تا در مسابقه بعدی هم مانند بازی امروز سه امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید و ببینید:

ترابی در مورد تیم گوا و اینکه آیا این توانسته پرسپولیس را شگفت‌زده کند یا خیر گفت: همینطور است عملکرد گوا خیلی خوب بود. آنها تیم منظمی هستند و فوتبال را با برنامه ارائه می‌دهند. می‌دانستیم بازی آسانی نداریم‌ با این وجود و سختی‌هایی مانند شرایط آب‌و هوایی توانستیم این برتری را کسب کنیم.

سه‌شنبه شب در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف گوای هند رفت که در نهایت به برتری دو بر یک رسید. این دیدار از گروه E برگزار شد که تیم گوا میزبانی رقابت‌های این گروه را برعهده دارد.

این سومین برتری متوالی شاگردان یحیی گل‌محمدی بود تا پرسپولیس با ۹ امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه ادامه داده و در آستانه صعود باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی