نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصاویر| لحظه‌ای که کنعانی زادگان پنالتی را هدر داد/ او چه واکنشی نشان داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - گوا هند در حالی که پرسپولیس دو بر یک از تیم هندی پیش افتاده بود یک پنالتی را از دست داد.

 خبرورزشی - محمد حسین کنعانی زادگان که در زمان اعلام اولین پنالتی پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود و تا لحظات پایانی در آستانه زدن آن قرار داشت، در ادامه با اعلام یحیی گل محمدی از کنار نیمکت آن را به مهدی ترابی داد. مهدی ترابی با ضربه‌ای مطمئن توانست گل برتری پرسپولیس را مقابل گوا به ثمر برساند و بار دیگر تیمش را در مسیر کامبک قرار داد.

سرخ‌ها در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر و اینبار روی حرکت احسان پهلوان صاحب موقعیت پنالتی شدند و اینبار هم کنعانی زادگان با استارتی سریع خود را به محوطه جریمه رساند و از کادرفنی و دیگر بازیکنان خواست تا اینبار ضربه را بزند.

یحیی نیز با توجه به برتری تیمش این شانس را به مدافع میانی و جنوبی تیمش داشت تا مامور زدن این ضربه باشد که کنعانی زادگان البته با شوتی محکم به وسط دروازه قصد گلزنی داشت که گلر گوا دست او را خواند و ضربه‌اش را راهی کرنر کرد تا او برخلاف دیگر مدافع پرسپولیس (سیدجلال حسینی) نتواند نامش را به عنوان گلزن مطرح کند.

اولین واکنش کنعانی زادگان به از دست دادن پنالتی را در تصویر زیر ببینید. عیسی آل کثیر نیز پس از اینکه کنعانی زادگان نتوانست پنالتی را به گل تبدیل کند از او دلجویی کرد.

تصاویر| اولین واکنش کنعانی زادگان به از دست دادن پنالتی/ چه کسی از او دلجویی کرد؟

تصاویر| اولین واکنش کنعانی زادگان به از دست دادن پنالتی/ چه کسی از او دلجویی کرد؟

ویدئوی لحظه پنالتی کنعانی زادگان که نتوانست آن را به گل تبدیل کند را در ویدئوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی