نگرانی هواداران؛ مهدی ترابی امکان جدایی دوباره از پرسپولیس را دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی که در العربی قطر دوران خوبی را پشت سر گذاشت، در لیگ قهرمانان آسیا درخشیده و باز هم مورد توجه چند تیم عربی قرار گرفته است.

خبرورزشی - وقتی مهدی ترابی از العربی قطر به پرسپولیس برگشت، قرارداد خود را به مدت یک و نیم فصل تمدید کرد و حالا تا پایان لیگ بیست و یکم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد. هواداران پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند که ستاره تیمشان در این تیم می ماند و قرار نیست به این زودی ها دوباره ترانسفر شود.

حتی اگر قرار باشد ترابی فصل آینده دوباره لژیونر شود، باید پولی بابت رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. درست مثل ماجرای اللهیار صیادمنش که به اروپا رفت و بابت انتقال او پول خوبی به باشگاه استقلال رسید. ترابی در سه بازی گذشته لیگ قهرمانان آسیا ستاره تیمش بوده و توجه تمام کارشناسان آسیایی را به خود جلب کرده است. طبعاً یحیی گل‌محمدی هم از او رضایت کامل دارد و امیدوار است مهدی در دیدارهای دور برگشت هم مثل سه بازی اول بدرخشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    قرار داد بازیکن و مربی در لیگ ایران صوری هست بازیکن هر زمان می تواند با کوچک ترین بهانه جدا شود چون تیم های ایرانی ورشکسته هستند وبه موقع به تعهدات خود عمل نمی کنند همین ترابی پارسال چطوری رفت. شجاع چطوری رفت.. البته بغیر سپاهان!!! چون سپاهان سر هفته و ماه پول بازیکن را می دهد. تنها تیم با پشتوانه وسیع مالی از خزانه دولت هست!!!
    • ایران IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      سلام هموطن
  • روزبه IL ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    هم از نظر فنی و هم اخلاقی بی نظیر است ، همین که تا به حال کار خلاف اخلاق انجام نداده و در اینستاگرام با عکسهای زشت خانوادگی دنبال فالوئر نیست باور کنید دراین دوره زمانه یک دنیا می ارزد به وجود همچین بازیکنی باید افتخار کرد و اشتباه پارسال او هم بخاطر جوانی و بی تجربگی بود که خوشبختانه آن اشتباه را هم جبران کرد اگر که همه ی آن اشتباهات هم تقصیر او نبود
  • کوروش کبیر IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    جرعت داره بره اینبار دیگه نمی بخشیمش ولی فک نکنم ترابی بره اون مثل امیریه اشتباه شو تکرار نمی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی