نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
۰ |
۳
۹ بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تعدادی از بازیکنان حاضر در چهار تیم ایرانی شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا چهره متفاوتی از آنچه در لیگ برتر بیستم از خود به نمایش گذاشتند ارائه دادند.

خبرورزشی - با برگزاری سه هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ منهای دیدار تیم های استقلال و الدحیل نکته جالب توجهی در این ۱۱ مسابقه برگزار شده به چشم خورد و آن این بود که برخی از بازیکنان تیم‌های کشورمان برخلاف نیم‌فصل نسبتاً ناموفقی که در دور رفت لیگ برتر بیستم داشتند در این دوره از مسابقات آسیایی جزو چهره‌های برتر تیم‌شان محسوب می‌شوند.

احسان پهلوان

احسان پهلوان در جمع هافبک های تیم پرسپولیس در سه بازی گذشته جزو موثرترین بازیکنان این تیم به حساب آمده است. این بازیکن که در ۲۰ مسابقه تیم پرسپولیس در لیگ برتر حضور داشته در ۲۵۷ دقیقه حضور در سه دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان جزو مهره‌های تاثیرگذار این تیم در کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز به حساب می‌آید. این در حالی است که احسان پهلوان در مسابقات لیگ برتر هرگز اثرگذاری این چنینی برای پرسپولیس نداشت.

9 بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند

فرشید اسماعیلی

از دیگر مهره های شاخص این دوره از مسابقات آسیایی که فاصله فاحشی با نمایش اش در لیگ برتر دارد فرشید اسماعیلی است. این بازیکن که در لیگ بیستم تنها ۱۴ بار از مجموعه ۱۹ بازی استقلال به میدان رفته در لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی (تا پیش از دیدار مقابل الدحیل) دو گل و دو پاس گل را به خود اختصاص داده است. با حضور او خط هافبک استقلال به خوبی راه افتاده است.

9 بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند

امید عالیشاه

یکی دیگر از مهره های قابل اعتنای پرسپولیس در خط هافبک امید عالیشاه است که با ۱۷ بازی و ۹۲۴ دقیقه حضور در  لیگ برتر  حضور کمی در ترکیب این تیم در ۲۰ بازی پرسپولیس داشت. ضمن اینکه جزو بازیکنان ثابت این تیم هم محسوب نمی شد چون تنها در ۱۱ دیدار در ترکیب ۹۰ دقیقه حضور داشت اما عالیشاه در سه بازی اخیر پرسپولیس در دو بازی ۹۰ دقیقه حضور داشت و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس به حساب آمد.

9 بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند

محمد نادری

از دیگر بازیکنان متفاوت استقلال در لیگ برتر قهرمانان آسیا محمد نادری است. این بازیکن که در لیگ برتر در ۱۳ بازی ۹۹۲ دقیقه به میدان رفته در ۱۱ بازی ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت اما تنها در دو سه بازی دور برگشت توانست نظر مثبت هواداران را به خود جلب کند. ولی این بازیکن در دو دیدار اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی و الشرطه دو گل به ثمر رساند و جزو ستاره های تیم استقلال به حساب آمد. با حضور او جناح چپ استقلال فوق العاده قدرتمند شده است.

9 بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند

شهریار مغانلو

یکی دیگر از مهره های پرسپولیس شهریار مغانلو است که با سه بازی در لیگ برتر و ۲۴۹ در حضور در میدان حتی یک گل هم به ثمر نرساند. مغانلو در دیدار جام حذفی هم موفق به این کار نشد اما در دیدار مقابل الریان قطر دو گل به تنهایی به ثمر رساند تا در پیروزی سه بر یک تیمش نقش اصلی را ایفا کند. مغانلو در دیدار با گواهم موقعیت‌های خیلی خوبی به دست آورد و نشان داد تا چه حد می‌تواند برای خودش فرصت ایجاد کند تا چهره متفاوتی از آنچه در لیگ برتر داشت را به نمایش بگذارد.

9 بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند

آرش رضاوند

 از دیگر مهره های متفاوت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می‌توان به آرش رضاوند هم اشاره کرد. بازیکنانی که در پایان دیدار با الشرطه از سوی کمیته فنی afc به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. رضاوند که پیش از این سابقه ۱۳ حضور در لیگ قهرمانان آسیا همراه تیم‌های نفت تهران، سایپا و استقلال را داشت در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ فوق العاده بود و خیال کادر فنی بابت هافبک دفاعی تیم شان را راحت کرد.

9 بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند

محسن فروزان

یکی دیگر از بازیکنان متفاوت حاضر در لیگ قهرمانان آسیا محسن فروزان دروازه‌بان تیم فولاد است که حتی در لیگ برتر هم نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود درون دروازه تیمش پیدا کند و تنها در ۱۶ بازی حضور داشت. او در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در ۴ بازی۴ بازی و ۳۶۰ دقیقه حضور نقش فوق العاده در کسب یک برد و دو مساوی فولاد ایفا کرد. او همچنین در دیدار پلی‌آف مقابل العین فوق العاده بود و توانست جزو بازیکنان تأثیرگذار این تیم در برد چهار بر صفر مقابل نماینده امارات و صعود چهارمین نماینده کشورمان به لیگ قهرمانان آسیا باشد.

9 بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند

زبیر نیک نفس و محمدحسین کنعانی‌زادگان

از جمله بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا با چهره متفاوت به لحاظ فنی حضور پیدا کردند می‌توان به زبیر نیک نفس هافبک تیم فولاد خوزستان و محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس اشاره کرد. نیک نفس که پیش از این چهار بار سابقه حضور در آسیا همراه با ذوب آهن را داشت در سه دیدار فولاد مقابل العین، السد و النصر عربستان در ترکیب تیمش قرار گرفت و نقش مهمی در کسب یک پیروزی و دو تساوی فولاد داشت. همچنین امیر حسین محمد حسین کنعانی زادگان در تیم پرسپولیس موفق شد در این دوره از مسابقات خلاصه بازی نود دقیقه ای جزو مدافعان ثابتی گل محمدی قرار گرفته و نقش مهمی در پیروزی‌های تیمش ایفا کند.

9 بازیکن ایرانی که سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی