نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
۲ |
۵
تصمیم AFC برای تیم‌های آسیایی/ ایران به جام جهانی نمی‌رود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با مکانیزم کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال ساحلی ایران از صعود به جام جهانی بازماند.

خبرورزشی - با توجه به شیوع بیماری کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا به جز برگزاری متمرکز بازی های مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا، سایر بازی های قاره کهن را لغو کرده است. در این میان مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا رقابت هایی برای تعیین سهمیه های این قاره برای حضور در جام جهانی هم بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا ناچار به لغو این رقابت ها و تعیین مکانیزمی مشخص برای معرفی نمایندگان آسیا شد. بر این اساس با توجه به عملکرد تیم ملی فوتسال ایران، این تیم بدون مشکل به عنوان نماینده اول آسیا به جام جهانی فوتسال  معرفی شد اما تیم فوتبال ساحلی ایران با وجود شایستگی ها و قدرت زیادی که دارد به دلیل عملکرد بد در دوره گذشته نتوانست سهمیه حضور در این رقابتها را  کسب کند.

AFC اعلام کرد تیم‌های ژاپن، عمان و امارات سه سهمیه قاره آسیا برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ به میزبانی روسیه خواهند بود. این سه تیم بر اساس بررسی عملکرد هشت تیم برتر قاره آسیا در سه دوره مسابقات قهرمانی این قاره انتخاب شده‌اند. به این ترتیب ایران جایی در جام جهانی فوتبال ساحلی نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایران IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    تا جایی که یادمونه ایران حداقل از عمان و امارات بهتر بوده!
  • کابوي موج سوار IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    وسعت کشور ما به اندازه 16 کشور اروپايي هست و خودمون ميتونيم با اين فرض که هر استان مون يک کشور هست براي خودمون جام ملت ها و جهام جهاني تعريف کنيم. مگه اول جام جهاني بشيم يه اتفاقي مي افته؟ هدف فقط لذت بردن هست که مي تونيم با اين کار پيشنهادي من از فوتبال و هر ورزش ديگه اي لذت ببريم. گل بگيرند در اين اي اف سي رو که شده نوکر اعراب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی