دست‌آورد کشتی کره‌جنوبی؛ دو سهمیه المپیک و ۷ مبتلا به کرونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون‌کشتی کره‌جنوبی (KWF) از ابتلای ۷ کشتی‌گیر و مربی اعزامی این‌کشور به مسابقات گزینشی‌المپیک قاره‌آسیا در قزاقستان خبر داد.

خبرورزشی - خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی به‌نقل از مسئولان فدراسیون‌کشتی این کشور، از ابتلای ۷ عضو تیمهای ملی اعزامی کشتی به قزاقستان خبر داده و تصریح کرد: جواب آزمایش ۵ کشتی‌گیر و یک مربی پس‌از سفر به آلماتی قزاقستان، برای حضور در مسابقات کشتی‌ قهرمانی‌آسیا ۲۰۲۱ ، مثبت اعلام شده است. یکی دیگر از کشتی‌گیران کره‌ای که هنوز به کشورش برنگشته نیز جزو مبتلایان به کرونا اعلام شده و همه این نفرات در مراکز قرنطینه تحت مراقبت و درمان قرار دارند. 

تیمهای ملی کشتی‌آزاد و فرنگی کره‌جنوبی درمسابقات گزینشی المپیک کشتی‌فرنگی موفق به کسب دو سهمیه اوزان ۶۷ و ۱۳۰ کیلو شدند که کشتی‌گیر آنها به‌رغم داشتن مدال طلای قهرمانی‌جهان در کارنامه‌اش، فینال ۶۷ کیلو را با اختلاف امتیازعالی و نتیجه ۹ – صفر برابر محمدرضا گرایی جوان شایسته کشورمان، شکست خورد.  

در مسابقات کشتی‌آزاد قهرمانی‌آسیا نیز کره‌ای‌ها یک طلا و ۳ برنز به‌دست آوردند، در پیکارهای کشتی‌فرنگی قهرمانی‌آسیا نیز یک طلا، یک نقره و ۴ برنز نصیب فرنگی‌کاران کره‌ای شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی