نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پاسخ کنایه‌آمیز سازمان لیگ به پرسپولیس در خصوص دربی/ فرمایشی دارید؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ پاسخ ابراهیم شکوری درباره عدم حضور در دربی را داد.

خبرورزشی - طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دربی برگشت لیگ بیستم روز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد اما ابراهیم شکوری  امروز اعلام کرد امیدوار است سازمان لیگ دربی را مانند نیم‌فصل اول با تعداد بازی‌های برابر برای هر دو تیم برگزار کند و در غیر این صورت، پرسپولیس وارد دربی نمی‌شود.

سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اظهارات ابراهیم شکوری به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: باشگاه پرسپولیس صاحب اختیار است و تصمیم گیرنده خودشان هستند. آن‌ها در رسانه صحبت کردند اما ما در رسانه پاسخشان را نمی‌دهیم. اگر مکاتبه‌ای کرده‌اند، پاسخ نامه‌شان را می‌گیرند.

وی افزود: پرسپولیس نماینده خوب کشور ما است و بهتر است تمرکزشان روی لیگ قهرمانان باشد. ما روی برنامه مسابقاتی که اعلام کردیم، هستیم. نباید وارد چالش حاشیه درست کردن برای باشگاه پرسپولیس شویم. ابراهیم شکوری خودش صحبتی را مطرح کرده و خودش هم باید جواب بدهد. این‌ها چالش‌های هواداری است که باشگاه پرسپولیس برای خودش درست می‌کند.

مهدی در مورد اینکه آیا ممکن است تاریخ دربی تغییر پیدا کند، اظهار داشت: تاریخ دربی در برنامه‌ای که اعلام کردیم وجود دارد. صحبت ابراهیم شکوری برای ما قابل احترام است اما اصلا علاقه‌ای نداریم درگیر چالش‌های هواداری شویم. باشگاه پرسپولیس هر فرمایشی دارد کتبا ارائه بدهد و کتبا هم پاسخ بگیرد. رسانه جای پرسش و پاسخ نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    چطور اون زمانیکه کیسه کشا دستور دادن تا پرسپولیس هر چهارروز یکبار بازی کنه تا مثلا تعداد بازیهاش تو دربی با کیسه برابر بشه به روی چشمتون گذاشتین و از این لات بازیا درنیاوردین؟اون زمان ما فینال آسیا داشتیم و مجبور بودیم دو سه هفته بازی نکنیم.کیسه کشا که الان تو همون تورنمنتی تشریف دارن که پرسپولیسم حضور داره.چطور کیسه کشا بازی آخرشونو دستور دادن لغو بشه و همون زمان پرسپولیس مجبور بود بازی کنه؟شما با کلمه خجالت آشنا هستین ؟با کلمه پررویی چطور؟با سنگ پای قزوین چی ؟آشنایی دارید یا مثل رفقای کیسه کشتون فراموش کردین؟
  • شمسعلی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    درضمن مصاحبه رو وقتی میخونییییییییییییییییییییی هیج گونه سنخیتی بین مصاحبه و تیتری ک میزنید نیست بخدا زشته این کارا برای نشریات زرده ادعای بهترین بودن هم دارید زشته این گونه تیتر ها .من کاری ندارم به چیزی ولی مهدی محترملنه و حرفه ای جواب کوری ر و داده
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    لنگیها باید یاد بگیرن که تو زمین مسابقه بجنگن و خودشون رو درگیر حواشی نکنند.چون تو زمین زورشوح به استقلال نمیرسه به رهبری یحیی گل ممد و ابی شکوری فرار رو به جلو میکنند.در حالی که اگه دقت کنید نیم فصل اول هم لنگپوشان ۲ بازی کمتر از سرورشون داشتند ولی استقلال مرد و مردونه اومد جنگید و لنگیها شانس آوردن که نباختن خخخ
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    کیسه باید بره آبادان بازی کنه بعد دربی برگزار بشه همه چی باید مساوی باشه
  • روزبه IL ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    آنهایی مرد نبودند که بازی رفت آمدند تا کمر مقابل این خواسته ی نا به حق استقلال تا زانو دولا شدند ولی نمی دانستنددردور برگشت بر عکس میشود وآنگاه مجبورند زیر همه حرفهای خود بزند آقای مهدی فیلمتان موجود است که به دروغ گفتی قانون است که این دو تیم قبل از رویارویی بازیشان مساوی باشد البته همه می دانستیم همچین قانونی نیست و دروغ است ولی پرسپولیس سکوت کرد و بازیهایش را انجام داد وخدا را شکر از حرص امثال شما فعلا ۷ امتیاز از سوگلی شما پیش است وبرای قهرمانی فقط سپاهان را رقیب خود میداند و این ترفند های کثیف هم هیچ خللی در اراده ی آنها ایجاد نمی کند
  • 4 در 6 IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    چه جالب اين فرمايشات چرا دربي رفت نکردي که کيسه تهديد کرد بازي نميکنه ..فقط اونا ميتونن برنامه رو طبق خواسته خودشون بچينن؟؟
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    خب به درک بازی نکنند والا!!! سه امتیاز واسه ما میشه به همین سادگی..ولی پرسپولیسیا جرات عدم حضور تو دربی رو ندارند چرا که پای سه امتیاز شیرین و حساس در کورس قهرمانی وسط هست و به خوبی می دانند در صورت عدم حضور به سادگی سه امتیاز تقدیم استقلال خواهد شد درست به همان سادگی که بازی مقابل سپاهان در فصل قبل سه امتیاز تقدیم پرسپولیس شد..
  • محمدطاها IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    میگما این تیم تافته جدا بافته و سوگلی حکومت هست هر چی بگه همون باس بشه، پرسپولیسیا یا آلزایمر دارند یا دوست دارند خودشون رو مضحکه‌ خاص و عام کنند؟! مگر تو دربی رفت پرسپولیس کمتر از استقلال بازی نکرده بود؟!چرا تو دربی نود و چهار یعنی دربی رفت علی رغم‌‌درخواست مکرر باشگاه استقلال مبنی بر برابر شدن تعداد بازیها این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس با هشت بازی و استقلال با ده بازی وارد دربی شدن اگر بنا به عدالت بود پرسپولیس باید بازیهای عقب افتاده خودشو در خلال بازیها انجام میداد اما سازمان لیگ با مساعدت کادر فنی این تیم مثل بقیه تیمها بازیهای این تیم را برنامه ریزی کرد و در انتهای فصل دو بازی عقب افتاده پرسپولیس برگزارشد..اکنون اگر قراره عدالت باشه باس بازی عقب افتاده استقلال و صنعت نفت در انتهای فصل برگزار بشه نه در خلال بازیهای این تیم خووو..
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    فرمایش شما دارید آقای مهدی اگه نه تیم پرسپولیس هیچ باکی نداره از بازی جلو استقلال، اینکه بازی سپاهان و رو قبل دربی برگزار کردید به فرمایش آقای مظلومی، حالا میگیم چیزی که عوض داره گله نداره باید بازی کنه قبل دربی
  • ... IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    مرسی آقای مهدی گل گفتی
  • مهرداد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    دیگه دوران شما گذشت دیگه بابا مسعود نیست که هر چی بگین بگه رو چشمم
  • پرسپولیسی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    بچه ها، واقعاً در مقابل بی عدالتی، که با بی منطقی و بی شعوری همراهه، چکار باید کرد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی