نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یک درخواست جنجالی/ تیم‌های سوپرلیگ را محروم کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید یکی از جریمه‌هایی که برای تیم‌های سوپرلیگ اروپا در نظر گرفته شود، محرومیت آن‌ها از حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باشد.

خبرورزشی - سوپرلیگ اروپا خیلی زود به حیات خود پایان داد اما عواقب آن برای تیم‌های بنیانگذار این طرح جنجالی ممکن است همچنان ادامه داشته باشد. 

طبق نوشته خبرنگار شبکه آرام‌سی اسپورت، محمد بوحفصی، چندین باشگاه بزرگ اروپا از یوفا خواسته اند که باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، میلان، اینتر، یوونتوس، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، آرسنال، تاتنهام و لیورپول را بابت اقداماتی که انجام داده‌اند، مجازات کند. 

این خبرنگار در توئیتی که منتشر کرده به نقل از نایب رئیس یوفا گفته که این تیم‌ها قطعاً با عواقب کار خود مواجه خواهند شد که اولین مجازات آن، «زندگی با شرمندگی» در ادامه کار خواهد بود. البته که شرمنده بودن نمی‌تواند برای باشگاه‌های شاکی جواب قانع کننده ای باشد. 

شاید یکی از جریمه‌هایی که برای این تیم‌ها در نظر گرفته خواهد شد محرومیت آن‌ها از حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باشد. بایرن‌مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند سه باشگاه بزرگی هستند که در این طرح کنار ۱۲ تیم سوپرلیگ قرار نگرفتند و گفته می‌شود بایرن‌مونیخ و رئیس این باشگاه کارل هاینتس رومنیگه، به شدت پیگیر مجازات این تیم‌ها از سوی یوفا هستند.

بیشتر بخوانید:

پایان سوپرلیگ؛ شکست دیکتاتورهای فوتبال!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی