نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
۳ |
۲
عکس| زنگ خطر برای شاگردان مجیدی به صدا در آمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ترتیب جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مشخص شد و استقلال در جایگاه دوم ماند.

خبرورزشی - با اتمام هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تکلیف جدول گروه C مشخص شد و استقلال با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

شاگردان مجیدی شب گذشته مقابل الدحیل قطر با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خوردند و با ۶ امتیاز ماند به رده دوم سقوط کرد. در مقابل تیم قطری با این برد ۷ امتیازی و صدر را استقلال گرفت.

الاهلی عربستان هم امشب در همین گروه مقابل الشرطه با نتیجه ۳ بر صفر برنده شد تا ۴ امتیازی شود و به رده سوم صعود کرد. الشرطه سومین باخت خود را تجربه کرد و بدون امتیاز قعر جدول باقی ماند.

عکس| زنگ خطر برای شاگردان مجیدی به صدا در آمد

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی های بی عقل سوژه خنده IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    استقلال کافیه الدحیلو ببره، نبرد هم 4 امتیاز بگیریم بازم صعودمون قطعیه، دوم بشیم کدوم تیم دومی به اندازه استقلال قدرتمند بوده؟ هر چند با 15 امتیاز به عنوان صدر نشین صعود میکنیم استقلال 11 گل زده در برابر الحیل ، الاهلی الشرطه لنگ 6 گل زده برابر گوای اسپانیا الوحده آلمان و الریان انگلیس لنگ از ما قوی تره خداییش لنگ تو گروه ما بود لنگیا یحیی رو اعدام میکردن، هنوز لنگ به تیم قدرتمندی نخورده
  • محمدطاها IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    سرت سلامت استقلال..هنوز هیچ چیز تمام نشده میدونیم این تورنمنت ادامه دارد فقط یک امتیاز تا صدر فاصله داریم‌ 3 بازی و 9 امتیاز دست نخورده باقی است تو بازیهای برگشت بر می گردیم به صدر جدول..ما به این بازیکنا و کادر فنی ایمان داریم قطعا‌ استقلال میتونه عیوب خودشو تو ساختار دفاعی ترمیم کنه و با تغییرات تو دفاع به راحتی میشه الدحیل رو شکست داد..تیم ما در مسیر تکامل و بهتر شدن است بازی برگشت منتظرشون هستیم..
  • حق گو IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    به عنوان کسی که پنجاه و پنج سال با فوتبال همراه بوده ام خدمت شما عرض می کنم که شکست بازی برگشت مقابل الدحیل سنگین تر است. استقلال بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد اما مجیدی در حد استقلال و آسیا نیست، مربی باید شخصیت مربیگری داشته باشد، آسیا جای جوگیر شدن نیست که برای نشان دادن خود و....... مقابل تیمی مثل الدحیل با سه فوروارد بازی کرده و آن را با الشرطه مقایسه کنید. مربی باید فرق هر بازی با بازی بعد را بداند و با زدن سه گل به الشرطه غرور را به خود و تیم تزریق نکند، چون تیمی که اینقدر مغرور شود با اولین شکست هزار در صد روحیه اش افت خواهد کرد و بازی بعد با حداکثر ترس وارد میدان خواهد شد انهم بازیهایی که اینقدر فاصله ها برای ریکاوری کم است. به هر صورت اگر استقلال بازی برگشت مساوی هم بکند احتمال حذف زود هنگام ان 75 درصد خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی