نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دیدار علیرضا دبیر با سلطانی‌فر و صالحی امیری در دفتر وزیر ورزش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین وضعیت تیم‌های ملی‌کشتی با حضور وزیر ورزش، رییس کمیته‌ملی المپیک و رییس فدراسیون‌کشتی مورد بررسی قرار گرفت. 

خبرورزشی - صبح امروز جلسه‌ای به‌همین منظور با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته‌ملی‌المپیک و علیرضا دبیر رییس فدراسیون‌کشتی در ساختمان سئول برگزار شد تا ضمن ارائه گزارش ازسوی رییس‌فدراسیون، پیرامون چگونگی برگزاری مسابقات کسب سهمیه و قهرمانی‌آسیا در کشتی‌آزاد و فرنگی به‌میزبانی قزاقستان، برنامه و زمان‌بندی اردوهای سه‌ماه آینده تا بازی‌های المپیک، همچنین درمورد مسائل مطروحه ازسوی رییس فدراسیون‌کشتی و موضع‌گیری رییس و دبیرکمیته‌ملی‌المپیک نیز تبادل‌نظر و همفکری شد. مسئولان حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات، نیازها و درخواست های ضروری خود برای تامین ملزومات باتوجه به شرایط موجود و امکانات و معقولات را مطرح کردند. باتوجه به حسن ظن طرفین و تلاش برای حفظ ارامش روحی و روانی ملی پوشان اعزامی به المپیک، می‌توان این جلسه را به نوعی آشتی‌کنان، برای دوری از حاشیه و تلاش برای تامین نیازهای معقول جهت رسیدن به موفقیت در المپیک ۲۰۲۱ توکیو نامید. 

مسئولان ورزش معتقدند درحد توان و شاید هم بیشتر از داشته‌های مالی، از برنامه های فدراسیون کشتی حمایت کرده‌اند، رییس‌فدراسیون هم ضمن اعتراف به حمایتهای وزارت ورزش و کمیته‌ملی‌المپیک و تقدیر از کمکهای سلطانی‌فر و صالحی‌امیری، معتقد است با این حمایتها و بودجه‌های درنظر گرفته شده، به هیچ‌وجه نیازهای فدراسیون‌کشتی برای کسب افتخار در میادین المپیک و جهانی تامین نشده و کفایت نمی‌کند. 

علیرضا دبیر نیاز فدراسیون کشتی به بودجه ۵۵ میلیارد تومانی را مطرح می کند، صالحی امیری نیز معتقد است از بودجه ۱۳۰میلیاردتومانی برای ۵۲ فدراسیون، نمی‌توان به یک فدراسیون بودجه ۵۵ میلیارد تومانی اختصاص داد. 

باتوجه به این که آرامش و دوری از حاشیه در آستانه بازیهای المپیک، مهم‌ترین اولویت و نیازِ کشتی به عنوان ورزش اول کشور، امید و بخت اول کسب افتخار در المپیک محسوب می شود، از مسئولان ذیربط در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی، انتظار می رود با درنظر گرفتن واقعیات موجود، باهمدلی و هماهنگی بیشتر، از تنش و اختلافات محتمل‌ آتی دوری کنند تا انشاءالله با برطرف ساختن مشکلات پیشِ رو، بتوانیم مهم ترین رویداد ورزشی دنیا را در ایام کرونای منحوس با سربلندی، افتخار و موفقیت بیشتر یا حداقل در حد و اندازه المپیک ۲۰۱۶ پشت سر بگذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی