نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
۰ |
۰
حمله رئیس رئال به انگلیسی‌ها/ قدرت تصمیم‌گیری ندارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه رئال‌مادرید می‌گوید برای این که مشکلات مالی در روزهای کرونایی به‌وجود آمده می‌خواهند با سوپرلیگ باشگاه‌ها را نجات دهند.

خبرورزشی - فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید که برنامه‌ریز اصلی جنجال شکست خورده سوپر لیگ اروپا معرفی شده، همچنان بر گفته خود اصرار ورزیده و معتقد است، برای خروج از بحران مالی کنونی که گریبانگیر باشگاه‌ها شده، هیچ راه‌حل دیگری به جز برگزاری سوپرلیگ ندارد.

پرس در این باره گفت: «فعلاً که یوونتوس و میلان به صورت رسمی، سوپرلیگ را ترک نکرده‌ و بارسلونا هم در حال فکر کردن است. شاید ما بتوانیم با ۴ تیم پروژه را کمی تغییر دهیم. مهم این است که تیم‌های بزرگ با یکدیگر بازی کنند تا بچه‌ها فوتبال ناب تماشا کنند. بزرگترین باشگاه‌ها فوتبال را حفظ می‌کنند. مثلاً تقابل کریستیانو و مسی، نه فقط برای رئال‌مادرید و بارسلونا، بلکه برای فوتبال اسپانیا و به طور کلی برای فوتبال فوق‌العاده بود.»

رئیس رئال‌مادرید درباره نجات فوتبال هم بیان کرد: «بعد از مشکل کرونا، ما در حال نجات فوتبال هستیم. درآمد باشگاه رئال مادرید از ۹۰۰ میلیون یورو به ۶۰۰ میلیون یورو کاهش یافته است. ۳ سال است که روی این پروژه کار می‌کنیم، در زمینه مبارزه با وضعیت مالی فعلی فوتبال اسپانیا. درک این موضوع آسان است، شما نمی‌توانید لالیگا را لمس کنید، بنابراین در میانه هفته به دنبال پول بیشتر هستید و قالب مسابقات لیگ قهرمانان هم منسوخ شده است. باشگاه‌های انگلیسی سعی کردند کاری انجام دهند که به آنها دیکته شده. چون قدرت تصمیم‌گیری ندارند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی