نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
حمله به آقای مربی/ لازم نیست تو به ما درس تاریخ بدهی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از طرفداران معترض یونایتد صبح امروز به محل تمرین منچستریونایتد در کارینگتون رفتند و با مربیان تیم صحبت کردند.

خبرورزشی – هواداران منچستریونایتد از اینکه این باشگاه در ماجرای جنجالی راه اندازی سوپرلیگ اروپا یکی از پیشگامان بود هنوز عصبانی هستند.

تعدادی از طرفداران یونایتد صبح امروز به محل تمرین منچستریونایتد در کارینگتون رفتند و با بنرهایی که در دست داشتند و همچنین با شعارهای خود، خواستار خداحافظی مالکان آمریکایی باشگاه، خانواده گلیزر، از این باشگاه و فروختن باشگاه توسط آنها شدند.

چهارشنبه شب بود که جوئل گلیزر، یکی از مالکان باشگاه بالاخره پذیرفت که آنها در مورد سوپرلیگ اروپا مسیر اشتباهی را طی کرده‌اند. باشگاه تاکید کرد که اوله‌گنار سولشائر با هواداران معترض صحبت خواهد کرد.

در نتیجه سولشائر همراه با سایر مربیان تیم مثل مایکل کریک و درن فلچر و همچنین نمانیا ماتیچ بازیکن تیم با طرفداران خشمگین به صحبت پرداختند. یک ماشین پلیس و یک ون ضدشورش هم در محل حضور داشتند تا در صورت به تنش کشیده شدن ماجرا دخالت کنند، آن‌ها البته با فاصله نسبت به جایی که مکالمه بین مربیان و معترضان در جریان بود، قرار گرفته بودند.

طرفداران از سولشائر انتقاد کردند که چرا از موقعیت خود به عنوان سرمربی تیم برای موضع‌گیری علیه خانواده گلیزر استفاده نمی‌کند و آنها را مورد انتقاد قرار نمی‌دهد. گویا سولشائر در جواب گفته که جوئل عاشق باشگاه است. اما معترضان از این پاسخ سولشائر هم عصبانی شده‌اند و گفته اند او بیشتر عاشق پولی است که از این باشگاه به دست می‌آورد نه خود باشگاه. آنها همچنین به سرمربی تیم گفتند که لازم نیست به آن‌ها درس تاریخ بدهد و بهتر است از خانواده گلیزر بیش از این حمایت نکند.

این عده البته با هماهنگی خود باشگاه اجازه ورود به تمرین را پیدا کرده بودند و طبق اطلاعیه خود باشگاه بعد از صحبت با مربیان هم محل تمرین را ترک کردند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی