نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اقدام تاریخی کشتی گیر ایتالیایی/ یاد تختی در اروپا زنده شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کشتی‌گیر روس در این دیدار از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی بود اما این موضوع باعث نشد تا چامیزو ستاره ایتالیا از این اتفاق به سود خود استفاده کند.

خبرورزشی -مسابقات کشتی قهرمانی اروپا در حالی در ورشو پیگیری شد که دیدار فرانک چامیزو از ایتالیا و زامالوف از روسیه نکات جالب توجهی داشت.

کشتی‌گیر روس در این دیدار از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی بود اما این موضوع باعث نشد تا چامیزو ستاره ایتالیا از این اتفاق به سود خود استفاده کند.

کشتی‌گیر مطرح ایتالیا در لحظات پایانی مبارزه در تلاش بود تا تماسی با کتف آسیب دیده ورزشکار روسی نداشته باشد تا باز هم اخلاق و جوانمردی در کشتی نمود پیدا کند.

این کشتی‌گیر ایتالیایی در زمان مبارزه دست چپ خود را عقب می‌برد تا اصالت ورزش پهلوانی کشتی را بار دیگر به منصه ظهور برساند.

پیش از این جهان پهلوان تختی در مسابقه معروفی که با الکساندر مدوید از روسیه داشت به دلیل آسیب دیدگی حریف از مچ پا به سراغ مچ پای او نرفت تا نام خود را برای همیشه در ورزش ماندگار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ربیعی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    اصلا چنین چیزی رو ندیدم. کشتی گیر ایتالیایی که معلوم بود اصلیتش ایتالیایی هم نیست وقتی با کشتی گیر مصدوم سرشاخ می شد دقیقا کتف تو کتف می شدن و بازی رو هم 4 بر یک جلو بود و نیازی نداشت. اما جهان پهلوان تختی اصلا مچ پا نگرفت و این کجا و اون کجا. الکی بزرگش کردن
  • محمد رضا از خوزستان IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    چرا فقط برا روس‌ها از این اتفاقات می افته؟ فقط یک دلیل وقتی که نمیتونن از دوپینگ سازمان یافته که خودشون اعتراف کردن که با حمايت کاخ کرملین تو کل ورزش روسیه جریان داره نمیتونن استفاده کنند به این وضعیت گرفتار می‌شوند لطفا کشور الکساندر مدوید را درست کنید ایشان درست است که روس بودند اما در آن‌زمان عضو تیم ملی شوروی سابق بودند
  • کریم IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    کشتی یک ورزش مُرده است! روسها یک تنه .....به این ورزش با اون داورها و لابیهای بی شرفشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی