نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
۰ |
۰
سرمربی بارسا همچنان ناراحت است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان می‌گوید با وجود این که ۵ گل بارسلونا به ختافه زد به طور کامل از شاگردانش رضایت ندارد!

خبرورزشی - رونالد کومان سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی پرگل ۵ بر ۲ تیمش مقابل ختافه، باز هم از عملکرد بازیکنان خود انتقاد کرد.

او گفت که این بازی برای مردانش درسی بوده که متوجه شوند تا هرگز تا به صدا درآمد سوت پایانی مسابقه نباید دست از جنگیدن بکشند. او در این رابطه بیان کرد: «بازی را بردیم اما نیمه دوم لحظات سختی را تجربه کردیم.نیمه اول هم خوب بودیم و بازیکنان تمرکز خوبی در بازی داشتند. نیمه دوم اما تمرکز تیم کم شد،ریتم حرکات پا به توپ‌مان افتاد و وقتی که ختافه گل دومش را زد ما کار را برای خودمان سخت کردیم. لازم نبود اینطور کار را برای خودمان سخت کنیم و این مسابقه یک نمونه دیگر بود که نشان داد وقتی بازی را جدی نگیریم و کند عمل کنیم وضعیت می‌تواند برای ما خطرناک شود. دیگر نباید اجازه دهیم که ریتم بازی‌مان به یک باره تغییر کند.»

او درباره عصبانیتش از دست مدافع تیم اسکار مینگسا هم گفت: «در رابطه با حرکت کن، فکر می‌کنم که کمی اغراق شده چون او تا اینجا، فصل فوق‌العاده‌ای داشته است.با این حال به عنوان یک بازیکن تیم بارسلونا، شما باید در تمام بازی‌ها آماده باشید و کارتان را درست انجام دهید. می‌دانم که کار سختی است و برای اسکار هم سخت است، همینطور برای پدری که او هم در این بازی در حد و سطح همیشگی خود نبود. آرائوخو هم همینطور. همه آنها باید درس بگیرند. تعویض هم به خاطر عصبانیت من نبود بلکه برای برد فرنکی دیونگ به سمت دیگر و فرصت دادن به ساموئل اومتیتی بود که لیاقتش را داشت.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی