۱
بازگشت به ایران لغو شد/ ۱۸۰ دقیقه‌ای که لژیونر پرسپولیسی را نجات داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور علی علیپور در ماریتیمو به واسطه نمایش خوب او در هفته‌های پایانی لیگ برتر پرتغال تمدید خواهد شد.

خبرورزشی - علی علیپور بعداز گلزنی در بازی با فارنسه در هفته بیست و ششم که اولین گل او در فصل جاری بازی‌ها محسوب می‌شد در هفته بیست و هشتم هم در ترکیب تیمش درخشان ظاهر شد و پاس گل داد تا تیمش با برتری یک بر صفر در برابر ریوآوه به سه امتیاز ارزشمند دیگر دست یابد. به واقع در سه هفته اخیر که ماریتیمو ۶ امتیاز کسب کرده علی علیپور بانی آن بوده؛ یک گل زده و یک پاس گل داده و با این عملکرد بدون شک ماریتیمو علاقمند است فصل آتی هم از وجود این مهاجم در ترکیب خود بهره ببرد.

ماریتیمو بعد از سه امتیازی که در دیدار با ریوآوه کسب کرد به امتیاز ۲۷ رسید و دوباره به رده شانزدهم جدول برگشت. ماریتیمو برای اینکه حضورش در جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال قطعی شود باید یک پله دیگر صعود کند به این خاطر که تیم‌های هجدهم و هفدهم به دسته پایین تر سقوط می‌کنند و تیم شانزدهم هم به مرحله پلی آف خواهد رفت.

قرارداد علی علیپور با ماریتیمو برای دو فصل است که طبیعتا اگر روند ناکامی در هفته‌های ابتدایی برای او ادامه پیدا می‌کرد شاید با عدم ترغیب باشگاه برای ادامه همکاری مواجه می‌شد. البته دلایل عدم حضور علی علیپور در ترکیب ثابت ماریتیمو در هفته‌های ابتدایی بیشتر به این خاطر بود که دیر به اردوی تیم ملحق شده بود و زمانی هم که در ترکیب تیم ثابت شد به دلیل مصدومیت شانس بازی پیدا نکرد. اما او با بازی‌های خوب در هفته‌های اخیر نشان داد می‌تواند مهره ارزشمندی برای تیم ماریتیمو باشد. جالب اینکه در بازی اخیر در برابر تیم ریوآوه سرمربی ماریتیمو هر چهارهافبک تیمش به همراه زوج علی علیپور در خط حمله را تعویض کرد اما مهاجم ایرانی تیمش تا پایان در زمین ماند و به بازی خود ادامه داد.

شش هفته دیگر به پایان مسابقات فصل جاری لیگ برتر پرتغال باقی مانده است. در ۶ هفته پایانی ماریتیمو برای اینکه در جدول بازی‌ها باقی بماند نیازمند ادامه درخشش علی علیپور است. این یک فرصت خوب برای مهاجم ایرانی ماریتیمو است تا شرایط فنی خود را در فوتبال پرتغال ارتقاء ببخشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    مگه عقلش کمه برگرده ایران؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی