نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سکوت مرموز مسی و رونالدو در ماجرای سوپرلیگ/ اهمیت تبلغ کفش و لباس زیر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان، به شکل عجیبی سکوت اتخاذ کردند و هیچ موضعی در مورد این ماجرای جنجالی و پر سر و صدا نداشتند.

خبرورزشی - ماجرای سوپرلیگ جنجالی اروپا فعلاً مختومه شده است و شاید این پرونده برای همیشه بسته شده باشد هرچند که بنیانگذاران آن معتقدند که این پروژه در آینده با تغییر شکل، پیگیری خواهد شد.

واکنش‌ها و انتقادهای فراوانی که از سوی هواداران، کارشناسان، لیگ‌ها، اتحادیه‌ها، مربیان و بازیکنان مختلف صورت گرفت باعث شد خیلی زود تیم‌های شرکت کننده در این طرح، خود را کنار بکشند تا به اعتبارشان لطمه‌ای وارد نشود.

در میان هیاهوی به وجود آمده در مورد سوپرلیگ اما یک نکته قابل تأمل و البته تعجب‌برانگیز هم وجود داشت. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان، به شکل عجیبی سکوت اتخاذ کردند و هیچ موضعی در مورد این ماجرای جنجالی و پر سر و صدا نداشتند. نکته جالب این است که به طور رسمی هم فقط تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس هستند که از رقابت‌های سوپرلیگ انصراف نداده‌اند و در واقع تیم‌های مسی و رونالدو همچنان حامیان طرح سوپرلیگ به شمار می روند.

تبلغ کفش و لباس زیر!
در دو روزی که ماجرای ایجاد سوپرلیگ از سوی مدیران ۱۲ باشگاه اعلام شد و واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت، مسی در اینستاگرام خود تبلیغ یک کفش جدید آدیداس که اسپانسر شخصی او به حساب می‌آید را به اشتراک گذاشت. همین و بس. در همین مدت، رونالدو دو بار در شبکه‌های اجتماعی خودی نشان داد. او در توئیتر عکسی از خودش را با لباس زیر در کنار چند بازیکن یوونتوس در روز دوشنبه منتشر کرد و سپس روز چهارشنبه یک عکسی تیمی را بعد از برد ۳-۱ یووه مقابل پارما به اشتراک گذاشت. بدون هرگونه موضع گیری در مورد سوپرلیگ اروپا.

جالب اینکه باشگاه یوونتوس به ریاست آندره‌آ آنیلی هم بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از اینکه همچنان به برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ امیدوار است، حرف زد و اشاره داشت که در حال حاضر امکان تکمیل این پروژه وجود ندارد اما چشم اندازهای مالی و تبلیغاتی آن به قدری جذاب است که با راهکارهای قانونی در آینده قطعا این پروژه به مرحله تکمیل و اجرا خواهد رسید.

رابطه نزدیک با مدیران
اما سکوت مسی و رونالدو آنها را در معرض انتقاد هواداران فوتبال و کارشناسان نیز قرار داده است. مسی در بازی مقابل ختافه درخشش فوق العاده‌ای داشت و با دو گلی که زد تیمش را در کورس قهرمانی نگه داشت. این درخشش باعث شد فعلاً حواس‌ها به عملکرد خوب او معطوف شود و انتقادها نسبت به او کمتر شود.

گفته می‌شود رابطه خوب مسی را خوان لاپورتا رئیس باشگاه باعث شده که او نخواهد از رئیس انتقاد کند و خود را وارد ماجرای سوپرلیگ کند. از طرفی رونالدو هم با آنیلی ارتباط نزدیکی در یووه دارد و هر دو ستاره ترجیح دادند کار را در این زمینه به مدیران باشگاه‌هایشان بسپارند و دخالتی در این ماجرا نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی