نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
۱ |
۴
کاسبی مرد فرانسوی/ استقلال؛ لقمه ۱۵ هزار دلاری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

راهیابی الدحیل به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا جدا از اینکه شرایط را برای تمدید قرارداد صبری لاموشی بهتر خواهد کرد، زمینه برای افزایش کاسبی این سرمربی فرانسوی را نیز فراهم می‌کند.

خبرورزشی - صبری لاموشی که به عنوان مرد شماره یک نیمکت الدحیل در لیگ قهرمانان حضور دارد، چهارشنبه توانست با پیروزی مقابل استقلال تیمش را به صدر جدول برساند.

از قرار معلوم، بندی در قرارداد این مربی وجود دارد که هر پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا پاداشی به ارزش ۱۵ هزار دلار برایش به ارمغان خواهد آورد بنابراین قطعاً همین مسئله انگیزه او را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد تا در جدال برگشت مقابل آبی‌پوشان ایرانی هم پیروز شود.

اتفاقی که البته امیدواریم تحت هیچ شرایطی رخ ندهد و استقلال با برتری مقابل نماینده قطر علاوه بر این که انتقام شکست دور رفت را می‌گیرد، دوباره صدر جدول را نیز به خود اختصاص دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید مادریدیستا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    خیلی جالبه یه مربی سرشناس فرانسوی با یه تیم فوق العاده متمول و پولدار قرارداد بسته و آپشن قراردادش بابت هر برد فقط ۱۵ هزار دلاره اونوقت توی فوتبال فک حسنی ایران یه تیم ورشکسته به اسم استقلال که به قول بازیکن های خودش حتی پول ندارن که غذای درست و حسابی به بازیکن هاش بده با یه بازیکن گم نام ، کند ، ناکارآمد ، تک بعدی ، غیرتاکتیک پذیر ، بی تحرک و همیشه مصدوم مثل دیاباته قرارداد یک میلیون دلاری بابت یک فصل می بنده و توی قراردادش آپشن میاره که بابت برد آسیایی با حضور بازیکن ۵۰ هزار دلار و به ازای هر گل آسیایی ۱۰ هزار دلار دیگه بابت پاداش به بازیکن تعلق بگیره درصورتی که پاداش برد کل تیم ها در آسیا ۵۰ هزار دلاره،، بایه حساب سرانگشتی بعد از این ۳تا بازی استقلال دیاباته ۱۳۰ هزار دلار پاداش از استقلال طلبکار شده!!!! واقعاخجالت آوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی