تأثیر رئیس‌جمهور روی تورنمنت جنجالی/ تماس مهم پوتین با آبراموویچ
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد ولادیمیر پوتین نقش مهمی در شکست خوردن پروژه سوپرلیگ اروپا داشته است، چرا که با رومن آبراموویچ در این باره صحبت کرده.

خبرورزشی - جنجالی‌ترین اتفاق دنیای فوتبال طی ماه‌های اخیر جایی رخ داد که ۱۲ باشگاه اروپایی خبر از شکل‌گیری مسابقاتی به نام سوپرلیگ دادند؛ اتفاقی که عصبانیت نهادهای مختلف از جمله یوفا و فیفا را به همراه داشت اما شاید مهم‌تر از همه هواداران بودند که به شکل جدی مخالفت خود را با برگزاری این تورنمنت نشان دارد.

در واقع همین اعتراضات تاثیر زیادی داشت تا ۱۰ باشگاه انصراف خود را از حضور در سوپرلیگ اروپایی اعلام کرده و پرونده این مسابقات خیلی زود بسته شود.

در ابتدای امر این باشگاه‌های انگلیسی بودند که از رقابت‌های سوپرلیگ کنار کشیدند. در واقع برخی گزارشات حاکی از آن بود که بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، از مخالفان اصلی سوپرلیگ بوده و همین موضوع باعث شده که او باشگاه‌های انگلیسی را مجبور به ترک مسابقات کند.

در همین راستا نیویورک تایمز به نقل از یکی از منابع آلمانی ادعای جالبی را مطرح کرده است. بر اساس این گزارش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نیز یکی از مخالفان جدی سوپرلیگ اروپایی بوده و همین موضوع سبب شده که او تماس‌هایی را با مالک روس باشگاه چلسی یعنی رومن آبراموویچ برقرار کرده و این باشگاه لندنی را از حضور در رقابت‌ها منصرف کند.

در واقع با این تفاسیر می‌توان گفت که پوتین یکی از دلایل شکست پروژه سوپرلیگ بوده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی