نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۳ |
۴
آل‌کثیر گل زد ولی محروم نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مدت ها محرومیت، بالاخره پای عیسی آل‌کثیر در لیگ قهرمانان آسیا به گل باز شد.

خبرورزشی - عیسی آل‌کثیر در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر ( قبل از اعزام به هند) برابر نساجی مازندران موفق به گلزنی شده بود اما او دلش می‌خواست در آسیا هم گل بزند.

آخرین گل عیسی آل‌کثیر در لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان چندان خوش‌یمن نبود. این مهاجم دونده و زحمتکش پس از گشودن دروازه پاختاکور با شادی گل عجیب و تقدیم آن به برادرزاده‌اش دردسر بزرگی برای خود و پرسپولیس درست کرد.

عیسی آل‌کثیر ۶ ماه محروم شد تا حواسش به شادی‌های پس از گل خودش باشد. این مهاجم بعد از گلزنی برابر گوا حرکت اضافی انجام نداد. مهاجم خوزستانی پرسپولیس خوب می‌دانست هرگونه شادی عجیب و غریبی می‌تواند مدت‌ها او را محروم کند بنابراین به یک شادی ساده با همبازیانش بسنده کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    خوشبختانه خطیر و چیا فوادی و هواداران کیسه سرشان گرم باخت شیرنشان به الدحیل هستند. وگر نه خوی وطن فروشیشان را فراموش نکرده اند
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    عشقی عیسی جان به امید باز درخشش تو و تمام شیرهای پرسپولیس پارسی، کیسه های عربستانی هم اینبار خیلی زود کیسه کشی رو شروع کردن!! قبلا بعد از مرحله گروهی و بعد از حذف از آسیا پرچم چرخوندن عرب ها بالا میگرفتن اما امسال دیگه با انواع اقسام از فیلم هندی درست کردن دو تا کیسه با بازیگری یه بچه تا بعد از باخت خفت بار و چهار گله از تیم درپیت عرب جشن گرفتن کیسه عربستانی؟
    • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      باریکلا نظر منم همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی