نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
داستان انتقام شکست ایران از نماینده قطر/ نصیحت پیشکسوت استقلال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیمن و مربی سابق استقلال گفت: استقلال برای برتری در بازی برگشت برابر الدحیل قطر باید فکورانه و با دقت بیشتری بازی کند.

خبرورزشی - ستار همدانی درباره دیدار برگشت تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نکتههای زیر اشاره کرد:

*استقلال در بازی رفت بازنده سربلند بود. هفت گل در این بازی رد و بدل شد و یکی از زیباترین دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را شاهد بودیم. اگر استقلال اشتباهات فردی نداشت و سختگیرانه برابر بازیکنان الدحیل دفاع می‌کرد، می‌توانست برنده باشد.

*استقلال برای دیدار برگشت باید فکورانه بازی کند و درصد اشتباهات فردی‌اش را پایین بیاورد. اگر اشتباهات فردی کمتر باشد این استقلال می‌تواند الدحیل را شکست دهد.

*فوتبال بازی جوانمردانه است و در ماهیت فوتبال جملات و ادبیات قشنگی نهفته است. وقتی دنبال این هستیم که دل مردم را شاد کنیم، چرا باید دنبال انتقام باشیم؟ می‌توانیم با دقت بیشتر الدحیل را شکست دهیم و مردم را شاد کنیم و شرایط امتیازی‌مان نیز بهتر شود. بنابراین، بحث انتقام نداریم و باید فکورانه بازی کرد.

*بازیکنان استقلال از دروازه گرفته تا خط حمله بهترین نمایش را داشته‌اند. مسعود ریگی به غیر از اشتباهی که در بازی با الدحیل مرتکب شد، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. محمد نادری نیز همینطور بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی