نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فیلم کودک آزاری اعصاب همه را به هم ریخت/ این رفتار در شأن استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قائم مقام اسبق باشگاه استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال باید با دعوت از این کودک استقلالی از او تقدیر کنند تا ثابت شود او بی‌دلیل طرفدار استقلال نیست.

خبرورزشی - پیرو انتشار فیلم آزار و اذیت یک کودک خردسال در حین کار چوپانی و اجبار کردن او به شعار دادن علیه تیم محبوبش استقلال، موجبات ناراحتی اهالی فوتبال به ویژه استقلالی‌ها را فراهم آورد. علی نظری جویباری قائم مقام اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره اتفاقات رخ داده در سبزوار توسط چند جوان حرف زد.

فیلم آزار اذیت کودک چوپان استقلالی را دیدید؟
واقعاً شرم‌آور و یا حتی شاید بگویم خنده دار است! هر چه بگویم درباره این رفتار زشت کم گفته‌ام. این حرکت، حرکت بسیار بدی است. شاید از هم اصلا این افراد با آن کودک دوست یا فامیل بودند و همه این ماجرا یک فیلم بود، ولی فیلمی دردناک که با روح و روان هر انسانی بازی می‌کرد. من از دیدن این فیلم به شدت متاثر شدم.

چرا چنین اتفاقی باید رخ بدهد؟
متاسفانه این انسانیت نیست. انسانیت این نیست که برای خنداندن عده‌ای، یک نفر یا چند نفر را آزار بدهیم متاسفانه این رفتار شرم آور در فرهنگ ما دیده می‌شود. این که برای برخی از اقوام جوک می‌سازند یا برخی صفات را به این و آن نسبت می‌دهند تا دیگران را بخندانند رفتاری دور از شأن انسانی است. این قبیل افراد شیرین عقل با آزار یک کودک دل همه مردم را آزردند.

نگران نیستید که حالا استقلالی‌ها برای تلافی، عین همین رفتار را با یک کودک پرسپولیسی تکرار کنند؟
اصلا بحث استقلال و پرسپولیس مطرح نیست. موضوع انسانیت است. چرا باید برای خنداندن دیگران یک نفر را مسخره کنیم یا او را آزار بدهیم؟ هم استقلال و هم پرسپولیس هر دو قابل احترام هستند. اصلاً هر کسی هر تیمی‌را دوست دارد برایش قابل احترام است. فرقی نمی‌کند سپاهان باشد، تراکتور باشد یا هر تیمی. علاقمندی به یک تیم به هیچ عنوان زوری نمی‌شود. قطعاً هیچ استقلالی چنین رفتاری را انجام نمی‌دهد چون این رفتار اصلا در شأن طرفداران استقلال و پرسپولیس نیست.

چه انتظاری از مسئولان باشگاه برای دلجویی از این کودک خردسال دارید؟
بهتر است او را برای تماشای یکی از بازی‌های تیم استقلال دعوت کنند. البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی. قطعاً با دیدن تیم استقلال از نزدیک به آرزویش می‌رسد. اگر هم تقدیرنامه‌ای به او اهدا شود خیلی بهتر است.

دیدید این کودک چطور به استقلال ابراز علاقه می‌کرد؟
واقعا دمش گرم! او تعصب را معنا کرد و نشان داد یک طرفدار واقعی استقلال چطور تیمش را دوست دارد، حتی در خردسالی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    اصالت در بازار منیریه یافت نشد ،،،چون اصالت خریدنی نیست،،،،اصالت با تاج اصیل اریایی معنی پیدا خواهد کرد
  • بهبودی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    به عنوان یه پرسپولیسی باید کودک آزاران شدیدن تنبیه بشن تا از این غلطها نکن. در ضمن همچین طرفدارای نفهمی جایی تو هواداران پرسپولیس ندارن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی