نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
همه آمارها به سود فولاد/ تیم نکونام نباید شکست می‌خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

متاسفانه فولاد خوزستان اولین شکست خود در لیگ قهرمانان آسیا را در اولین دیداری که در دور برگشت انجام‌ داد پذیرفت تا به رتبه سوم گروه خودش برود و البته با صدر جدول فاصله‌اش به ۳ امتیاز برسد.

خبرورزشی - فولاد در دیداری نفسگیر به النصر عربستان باخت. بررسی نکات آماری این دیدار نشان می‌دهد شاگردان نکونام به هیچ عنوان مستحق این شکست نبودند و حداقل باید با کسب امتیاز و زدن گل از بازی خارج می‌شدند؛ ۲ اتفاقی که برای آنها شکل نگرفت تا دو بازی آینده برای آن‌ها حکم فینال را پیدا کند.

برای بررسی دقیق تر اتفاقات این بازی و شایستگی نماینده کشورمان به سراغ آمارها می‌رویم تا ببینیم در این زمینه آمار چه می‌گوید:

مالکیت و تعداد پاس بالاتر فولاد

در آیتم اول و مالکیت توپ، فولاد عملکرد نسبتاً بهتری داشت و حدوداً ۸ درصد از حریف خودش بیشتر توپ را در اختیار داشت آنها ۵۴ درصد مالک توپ بودند و النصر عربستان ۴۶ درصد از نظر تعداد پاس رد و بدل شده هم فولادی‌ها ۴۰۴ پاس دادند که  ۳۲۱ تای آنها سالم بود. در سوی مقابل النصر عربستان موفق به صدور ۳۵۰ پاس شد که ۲۶۳ تای این پاس‌ها سالم به مقصد رسید تا در نهایت در این ۲ آیتم (مالکیت توپ و تعداد پاس) فولاد تیم بهتر زمین باشد.

آمار شوتزنی هر دو تیم

 در زمینه موقعیت گل و آمار شوتزنی فولاد بازهم بهتر از رقیب عربستانی بود و در این زمینه فولادی‌ها ۱۲ شوت به دروازه زدند که البته یک سوم آنها یعنی ۴ شوتشان در چهارچوب بود اما در سوی مقابل النصری‌ها در این زمینه هرچند نصف فولادی‌ها شوت به سمت دروازه زدند اما ۵ تا از این ۶ شوت زده اشان داخل چهارچوب بود تا این تیم در زمینه دقت در شوت و زدن شوت‌هایش به چارچوب بهتر از نماینده کشورمان عمل کرده باشد، اما در نهایت ۱۲ شوت زده فولادی‌ها نشان از بازی تهاجمی‌این تیم داشت.

ارسال‌های زیاد و تنوع در کارهای ایستگاهی

به شکل محسوسی فولادی‌ها در این بازی ارسال‌های زیادی از کناره‌ها داشتند و سعی می‌کردند تا از این روش بازی به گل دست پیدا کنند اما دفاع فشرده و آمادگی گلر النصر بارها و بارها مانع کامیابی فولادی‌ها شد.
و البته نکته دیگری را هم که در آخر باید گفت این است که نماینده خوزستان بر روی ضربات ایستگاهی هم متنوع عمل کرد تا بلکه بتواند به گل برسد اما هر بار در این زمینه هم ناکام شد تا در نهایت فولادی‌ها علیرغم ارائه یک بازی خوب و تهاجمی‌و در حالی که آمارها در زمینه‌های مختلف نشان از برتری آنها می‌داد نتوانند که به پیروزی برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی